معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

تنگناهای اقتصادی نباید فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را در سکونتگاه های غیررسمی محدود کند

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۰۶۹۴۴
تنگناهای اقتصادی نباید فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را در سکونتگاه های غیررسمی محدود کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه ای تنها وابسته به منابع مالی نیست بلکه هنر مدیریتی دستگاه های متولی در سامان امور باید برجسته و پررنگ شود.

 به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی، افزود: تنگناهای اقتصادی نباید فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را در سکونتگاه های غیررسمی از جمله در کوی امام علی (ع) اراک محدود کند و می طلبد که با تدابیر و برنامه های مشارکتی در این راستا گام برداشته شود.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع در ساماندهی آسیب های اجتماعی توجه هدفمند به کانون خانواده است و در این راستا حوزه امور بانوان وخانواده استانداری تکلیف سنگینی برعهده دارد و باید با همراهی تشکل های مردم نهاد و ظرفیت های دستگاه های اجرایی متولی به صورت هدفمند و اثربخش در کوی امام علی (ع) اراک اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تقویم سالنامه ورزشی در سکونتگاه های غیررسمی و بهبود فضا و برنامه های تحرک جسمانی به ویژه در کوی امام علی (ع) باید هر چه سریعتر برای سال آتی توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی به این کارگروه ارایه شود.

اکرمی افزود: مدیریت تمامی فعالیت های دستگاه های اجرایی در کوی امام علی(ع) برعهده فرمانداری شهرستان اراک است و راهبردهای هدفمند باید برای ساکنان این منطقه به بهترین شکل طراحی و اجرا شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات دستگاه های اجرایی در سکونتگاه های غیررسمی به ویژه کوی امام علی(ع) اراک ظرف 2 تا سه ماه آینده نتایج قابل لمسی در سامان آسیب های اجتماعی و بهبود فضای کالبدی این مناطق حاصل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز