مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

دشمن با تمام توان می‌خواهد در ملت ایران ایجاد یاس کند

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰:۲۳
کد خبر: ۸۰۷۱۴۷
دشمن با تمام توان می‌خواهد در ملت ایران ایجاد یاس کند
اکنون همه ما شاهد چهل سال افتخار و برکات انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) با اصحاب‌رسانه به مناسبت تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن جلسات این نمایندگی تشکیل شد.

photo_2019-01-31_11-32-07

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) در این نشست اظهارداشت: در طول تاریخ بیشتر از هزار سال علما دین را هدایت کردند.

او به سالگرد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:  اکنون همه ما شاهد چهل سال افتخار و برکات انقلاب اسلامی هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) با اشاره به تهدیدات و تبلیغات دشمن علیه ایران گفت: دشمن با تمام توان می‌خواهد در ما ایجاد یاس و ناامیدی کند، اما ما در شرایطی هستیم که گذشته همراه با افتخار داریم و به آینده امیدوار هستیم

جلیلیان ادامه داد: همه ما باید از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیریم، قرآنی باشیم و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

او افزود: در طول تاریخ بالغ بر هزار سال است علما دین مردم را هدایت کردند و نقش مهمی در زندگی بشر داشتند، اما بیاییم با چهل سال انقلاب زندگی را مقایسه کنیم که چقدر ارجعت دارد و همه این تلاش‌ها برای این بوده که انقلاب چهل ساله پیش بیاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: امام آمد و به دنیا فهماند که دین برای دنیا و آخرت انسان نقش مهمی دارد. امام آمد یک حاکم ظالم را نابود کرد و حاکم تبدیل شد به ولی‌فقیه و عادل شد و همه ما منتظر حاکمیت آقا امام زمان(عج) هستیم.

جلیلیلیان افزود: ما امیدوار به آینده هستیم، ایران کشور فقیری نیست، جوانان موفقی در زمینه ناتو، موشک و ... داریم. در برابر ملت ایران هیچ بن بستی نیست به شرط اینکه همه در یک محور تحت امر مقام معظم رهبری باشیم.

 

نظر شما