استاندار مرکزی:

دانش آموزان میراث دار فردای انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۰۷۴۷۳
دانش آموزان میراث دار فردای انقلاب اسلامی هستند
استاندار مرکزی گفت: امنیت شیرین ترین هدیه انقلاب اسلامی که به ملت ایران اعطا شده و این دستاورد حاصل ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده معزز شهدا است.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده  در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب و بهره برداری از دبستان بهریار دلیجان، افزود: توسعه، آبادانی و عمران کشور در چهل سال اخیر مرهون تلاش و رشادت مردان و زنان این مرز و بوم است. 

وی ادامه داد: ایران با وجود طیف بالای ناامنی در کشورهای همجوار در خاورمیانه از سطح مطلوب آرامش و نظم بهره مند است و باید در حفظ امنیت کشور اقشار مختلف جامعه مشارکت بیشتری داشته باشند. 

استاندار مرکزی اظهار داشت: رسالت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی این است که تکالیف علم آموزی و مهارت های پژوهشی و دانش ورزی را به خوبی پی بگیرند. 

آقازاده گفت: محوریت توسعه متوازن بر نیروی انسانی ماهر و متعهد استوار است و مراکز آموزشی باید بکوشند خلاقیت فکری و علمی، مهارت ورزی و اخلاقمداری را در نسل آتی کشور بیش از پیش نهادینه کنند. 

وی تاکید کرد: دانش آموزان میراث دار فردای انقلاب اسلامی هستند و باید منش و بینش متعهدانه و مسئولانه در آنان تقویت شده تا به بهترین شکل آماده حراست از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی باشند و مسیر انقلاب را به بهترین شکل ادامه دهند. 

استاندار مرکزی افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی روزهای سخت ایثار و مقابله با رژیم ظالم آن دوران بودو چهل سال پس از آن نهال انقلاب اسلامی بارور شده و ایران دوره طلایی را تجربه کرده است. 

آقازاده ادامه داد: مراکز آموزشی دلیجان با توجه به جمعیت دانش آموزی و شمار اتباع خارجی نیازمند توسعه است و باید توازن در فضای آموزشی این شهرستان ایجاد شود. 

وی اظهار داشت: مقامات استانی تمامی تلاش خود را می کنند که با همرانی کمیساریای اتباع بیگانه و از محل منابع مالی دولتی و مساعدت خیران شمار مراکز آموزشی این شهرستان را بیشتر کرده و مراکز چند شیفته را اصلاح کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز