رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل :

۱۶ پروژه درمانی در اردبیل افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۰۷۵۵۰
۱۶ پروژه درمانی در اردبیل افتتاح می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ۱۶ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش برنا،قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این تعداد پروژه به مناسب گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی ایام دهه فجردر مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌های حوزه بهداشت و درمان در مناطق عمدتا محروم و کم برخوردار استان تصرح کرد: پروژه‌های آماده افتتاح در زمینه‌های مراکز بهداشت، پایگاه‌های سلامت، کلنیک، بخش‌های توسعه‌ای درمانی، پانسیون و... است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه این پروژه‌ها در پنج شهر اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، نیر و هیر افتتاح خواهد شد، یادآور شد: بهره برداری از کلنیک امام علی (ع) اردبیل و افتتاح بخش پیوند کلیه و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از جمله این طرح‌ها است.

وی مرکز بهداشتی درمانی شهری رازی (مالک اشتر)، شهید رجایی، میراشرف، کارشناسان و شام اسبی در اردبیل و مرکز بهداشتی درمانی نورمحمد کندی در پارس آباد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر عنوان کرد.

اخوان اکبری ادامه داد: علاوه براین مرکز بهداشتی درمانی قیه قیه، مشیران و شماره دو و پایگاه سلامت فرهنگیان مشگین شهر و نیز دو مرکز بهداشتی درمانی روستایی دیمان و نیر و پانسیون مرکز هیر هم طی این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌های بهداشتی و درمانی طی دو سال گذشته تاکید کرد که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه اجرا و به مرحله خدمات دهی به شهروندان رسیده است.

 

نظر شما