استاندار مرکزی:

انقلاب زیرساخت های مناسبی برای تحصیل در کشور فراهم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۳:۴۹
کد خبر: ۸۰۷۵۷۰
انقلاب  زیرساخت های مناسبی برای تحصیل در کشور فراهم کرد
فرماندار شهرستان اراک گفت: پرورش نسل بالنده، بصیر و متعهد از دستاوردهای با برکت چهل سال حیات باعزت انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری در آیین نواختن نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه قرآنی فطرت ناحیه 2 اراک، افزود: تربیت دینی و فرهنگی در کنار علم آموزی در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی توانسته نسلی شجاع و تحول ساز را تقدیم کشور کند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در شکل گیری و پیروزی انقلاب داشتند و امروز نیز وظیفه و رسالت خطیری در کمک به تحقق هرچه بیشتر اهداف نظام اسلامی دارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی زیرساخت های مناسبی برای تحصیل در کشور فراهم کرد و نسل تربیت جوی کشور باید همه تلاش خود را برای کسب علوم و فنون مختلف به کار گیرند و قله های علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح کنند.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی نظام هستند و این قشر باید به بهترین شکل پرورش یابند و در آینده برای توسعه و سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

بختیاری بیان کرد: شرایط زندگی مردم ایران قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست و پیشرفت های خوبی به برکت انقلاب اسلامی در کشور برای بهره مندی مردم از مزایای مختلف صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: کارنامه دستاوردهای چهل ساله نظام درخشان است و مردم باید قدردان این دستاوردها و خدمات باشند.

فرماندار اراک گفت: ایران اسلامی در میان پنج کشور برتر در علم نانو، نخستین کشور در خاورمیانه در امر سلامت و از کشورهای برتر دنیا در تولید علم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز