معاون وزیر کشور خبر داد؛

بیش از ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۶:۰۱
کد خبر: ۸۰۷۹۳۳
بیش از ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از افتتاح و بهره برداری بیش از 700 پروژه ورزشی در کشور در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دست آوردهای انقلاب اسلامی در کشور، اظهار داشت: خرسندیم از اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح پروژه های ورزشی در مناطق مختلف کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: کسانی که دوره قبل از انقلاب را تجربه کرده باشند خوب به یاد دارند که پیش از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، به جز توسعه نیافتگی و محرومیت در تمام نقاط کشور نبود و شرایط بدی حتی در شهرهای بزرگ به لحاظ زیرساخت ها حاکم بود به نحوی که در نقاط دور افتاده و روستاها هیچ چیزی به اسم زیرساخت و تجهیزات وجود نداشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با انقلاب مردم ایران به اسلامی به رهبری و فرمان امام خمینی(ره) نظام جمهور اسلامی در جهت توسعه یافتگی و احقاق حق مردم تشکیل شد و تمامی اراده امام خمینی(ره) و نظام بر تحول و استقلال بود و دخالت کشورهای استعمارگر را جایز نمی دانست.

احمدی ادامه داد: به جهت اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران می خواست بر روی پای خود بایستد دشمنان هرگونه سنگ اندازی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین تحریم های ناحق را به مردم تحمیل کردند ولی مردم با مقاومت و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان به درایت و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری 40 سال است که روی پای خود ایستاده و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده و این ایستادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به لطف این ایستادگی و پس از گذشت چهل سال از انقلاب دستاوردهای زیادی در حوزه ورزش بدست آمده که براین اساس در دهه فجر امسال بیش از 700 پروژه ورزشی در کشور افتتاح می شود و بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی ورزشی نیز در این ایام اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان از تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین فرمانداران و بخشداران یزد که در تکمیل و احداث پروژه های ورزشی اهتمام ورزیدند، تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز