هفته دوم لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای؛

علمی کاربردی تهران مغلوب تیم عمران پویش کردستان شدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۵:۴۹
کد خبر: ۸۰۸۲۹۱
علمی کاربردی تهران مغلوب تیم عمران پویش کردستان شدند
تیم عمران پویش کردستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور با نتیجه 11 بر 7 دانشگاه علمی کاربردی تهران را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته دوم مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور روز یکشنبه 14 بهمن ماه به میزبانی سنندج پیگیری شد.

در این هفته تیم عمران پویش کردستان میزبان تیم علمی کاربردی بود که در پایان توانست با نتیجه 11 بر هفت این تیم را شکست دهد.

شاگردان مرتضی هاشمی در نتیجه تیمی زورخانه ای که پنج امتیاز به همراه داشت حریف خود را مغلوب کردند و در رشته های، کباده، مرشدی، سنگ، میل گیری سنگین توانستند بر تیم حریف غلبه کنند و تمامی امتیازات را به خود اختصاص دادند اما در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی امتیازات را به تیم علمی کاربردی واگذار کردند.

 نماینده کردستان در بخش کشتی پهلوانی با نتیجه چهار بر دو از حریف تهرانی خود شکست خورد.

در نتیجه مجموع بخش های مختلف تیم عمران پویش کردستان با نتیجه 11 بر هفت توانست میهمان خود تیم دانشگاه علمی کاربردی را شکست دهد.

گفتنی است، این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار می شود که عمران پویش کردستان در گروه الف با تیم های مرزبانی ناجا خراسان شمالی و علمی کاربردی تهران هم گروه است.

نماینده کردستان در ادامه این رقابت ها پس از یک هفته استراحت در هفته چهارم میزبان تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی خواهد بود.

نظر شما