همزمان با دهه‌فجر: ۱۷۴ روستای آذربایجان‌غربی به اینترنت پرسرعت متصل شدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۶:۰۴
کد خبر: ۸۰۸۳۷۶
همزمان با دهه‌فجر:  ۱۷۴ روستای آذربایجان‌غربی به اینترنت پرسرعت متصل شدند
همزمان با افتتاح ۱۴ پروژهای حوزه فاوای استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۷۱ میلیارد ریال و همزمان با مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۱۷۴ روستای دیگر استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی نژاد در تشریح این پروژه ها گفت: علی الرغم اینکه تمام پروژه های حوزه ارتباطات در سفر شهریور ماه وزیر ارتباطات به استان افتتاح شده بود،همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پروژه های این بخش در راستای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و همچنین ارتقاء و توسعه زیرساخت های ارتباطی استان اجرایی شده است.

مدیر کل ICT آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تلاش برای کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا عنوان کرد: ارائه اینترنت پرسرعت در ۱۷۴ روستای استان ،توسعه ۴۵۵ کیلومتر فیبر نوری،نصب و راه اندازی دستگاه خودپرداز بانکی ( ATM )در ۶ روستای استان ،توسعه پهنای باند دسترسی دیتا اپراتورهابا اعتباری بالغ بر۳۱۶ میلیارد ریال از جمله پروژهای روستایی است.

جلیلی نژاد از رونمایی بزرگترین برگردان شبکه تلفن روستایی( GSM-WLL) کشور به شبکه تلفن همراه در مخابرات منطقه آذربایجان غربی خبرداد و گفت: به منظور ارتقاء کیفیت شبکه ،بهبود دسترسی مشترکین روستایی و تقویت پوشش جاده ای استان این طرح اجرایی شده است و به صورت رسمی در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز