پیگیری واگذاری و احداث پیست موتورکراس و آفرود در محمدشهر کرج

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۴:۵۳
کد خبر: ۸۰۸۳۸۲
پیگیری واگذاری و احداث پیست موتورکراس و آفرود در محمدشهر کرج
​نشست هیئت موتوسواری و اتومبیلرانی درخصوص واگذاری و احداث پیست موتورکراس و آفرود در محمدشهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این نشست باحضور دکتر کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز، صفری شهردار و احمدوند رئیس شورای اسلامی محمدشهر برگزارشد.

حاضرین در این جلسه به مذاکره درخصوص راهکارهای تسریع امور مربوطه و برگزاری مسابقه موتور کراس و تریل کشوری پرداختند.
 
اردشیر درویشی رئیس هیئت استان البرز در این نشست گفت: یکی از تأکیدات وزارت کشور به استانداریهای سراسر کشور احداث پیست های موتورسواری است با رویکرد ورزشی -اجتماعی- فرهنگی. مفتخریم که پس از پیگیریهای مستمر ، بانی احداث پیست تخصصی موتور کراس و آفرود در کرج باشیم . استان البرز استعدادهای بالقوه ای در ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری دارد و بی شک توسعه زیرساختها می تواند به رشد و شکوفایی این استعدادهای برتر کمک شایانی نماید.
 
درخواست انتقال سند پارک جنگلی فدک از اداره کل منابع طبیعی به شهرداری محمدشهر، انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و شهرداری محمدشهر درخصوص واگذاری بخشی از محوطه به اداره کل به منظور احداث پیست موتورسواری و آفرود، جانمایی و تخصیص منطقه ، پیشنهاد نام مناسب برای پیست و رأی گیری و تصویب در صحن شورای شهر، معرفی پیست با برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی و اجرای طرح پاکسازی محیط زیست و افتتاح پروژه های عمرانی از دیگر مصوبات این نشست چند ساعته بود.

 

نظر شما