در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان کوثر مطرح شد

گردشگری در شهرستان کوثر توسعه می یابد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۸۰۸۴۸۱
گردشگری در شهرستان کوثر توسعه می یابد
استاندار اردبیل گفت:شهرستان کوثر دارای ظرفیت های طبیعی بسیار زیادی است و گردشگری در این‌شهرستان توسعه پیدا می کند.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان کوثر در مورد آبگرم معدنی گیوی گفت: در مورد تعیین تکلیف آب گرم گیوی و واگذاری آن به بخش خصوصی دارای صلاحیت و توان لازم با هماهنگی شرکت آب منطقه ای اردبیل اقدام می شود.
وی اظهار داشت: شهرستان کوثر دارای استعداد گردشگری است با بازسازی و توسعه  آبگرم گیوی بصورت مدرن می توان میزان مسافر و گردشگر را به این شهرستان افزایش داد.
وی افزود: سرمایه گذاران  دارای اهلیت هزینه حدود ۳۰۰میلیارد تومان می توانند این منطقه را به سرعین دیگری تبدیل کنند و برگشت سرمایه خوبی هم داشته باشند.

استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی کمپ های گردشگری از قبیل زیپ لاین، هتل هایی با امکانات مناسب، ایجاد زیرساخت های لازم شاهد افزایش اشتغال در بخش گردشگری این شهرستان خواهیم بود.

بهنام جو در رابطه با جاده گیوی به خلخال گفت: این مسیر با رانش زمین تا حدودی تخریب شده بود که با مطالعه کارشناسی عوامل راه و شهرسازی و با تامین اعتبار تا پایان سال ۹۸ بازسازی شده و مجددا به بهره برداری می رسد.

وی شهرستان کوثر را یکی از قطب های باغداری استان دانست و اظهار کرد: میوه "به" این شهرستان منحصر بفرد است و برای ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی باید سرمایه گذاری لازم انجام پذیرد.

استاندار اردبیل اجرای پایاب سد گیوی را یادآور شد و افزود: در اجرای حق آبه سد گیوی کارشناسان آب منطقه ای اردبیل با رعایت همه جوانب این سد را بررسی و در اولین جلسه بعدی اعلام کنند.

بهنام جو، فرماندار را نماینده دولت برای حل مشکلات شهرستان معرفی کرد و افزود: هر ۴۵ روز جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها برگزار می شود و فرمانداران موظف هستند با ارایه برنامه سالانه تا ۱۴۰۰ در بخش های مختلف اقدام کنند.

در این جلسه تعدادی از پرونده های سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی بررسی و جهت حل مشکلات تصمیم نهایی گرفته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز