استاندار مرکزی خبر داد:

افتتاح ۲۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی هدیه چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم اراک

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۲:۰۴
کد خبر: ۸۰۸۵۹۳
افتتاح ۲۶۰ طرح اقتصادی و عمرانی هدیه چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم اراک
استاندار مرکزی گفت: 260 طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراک به بهره برداری رسید.

 به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در جمع خبرنگاران، افزود: سه هزار و 930 میلیارد ریال برای ایجاد و تکمیل این طرح هزینه شده و با آغاز به کار آن ها برای یکهزار و 342 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: 27 طرح بهره برداری شده اراک با حجم سرمایه گذاری یکهزار و 130 میلیارد ریال عمرانی و 233 طرح با اعتبار2 هزار و 800 میلیارد ریال اقتصادی است.

استاندار مرکزی گقت :با توجه به اینکه نرخ بیکاری شهرستان اراک بالاتر از میانگین استانی است با این اشتغال ایجاد شده درصد بیکاری در اراک کاهش پیدا می کند.

آقازاده افزود: اجرا و تکمیل 13 طرح شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با 854 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت انجام شده است.

وی اظهار داشت: ساخت کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک و اصلاح شبکه توزیع برق، نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی شهرک صنعتی خیرآباد، تامین برق 15 هزار متقاضی، سامانه فهام نصب 12 هزار دستگاه کنتور هوشمند برای مشترکان دیماندی، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق به متراژ 40کیلومتر و بهسازی و نوسازی شبکه توزیع برق میدان ورزش و روشنایی معابر پل شهید «سیاوش امیری» از جمله مهمترین طرح های حوزه برق است.

استاندار مرکزی گفت: مخزن ذخیره آب شهر داودآباد اراک با ظرفیت یکهزار مترمربع با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز