افتتاح و بهره برداری ۱۶۱ طرح صنعتی و تولیدی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۸۰۸۶۸۳
افتتاح و بهره برداری ۱۶۱ طرح صنعتی و تولیدی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان از افتتاح و بهره برداری 161 طرح صنعتی و تولیدی همزمان با دهه مبارک فجرخبر داد

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی و تولیدی امروز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر 161 واحد تولیدی و صنعتی مجوز بهره برداری دریافت نموده و با 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری به مدار تولید استان پیوستند.

استاندار آذربایجان غربی افزود : برای 461 طرح هم با 2500 میلیارد تومان جواز صنعتی صادر شده که این طرحها توسط بخش خصوصی انجام می گیرد و مقرر شده در سه ماهه اول سال 98 بهره برداری از آنها آغاز می شود .

وی خاطر نشان کرد: دو واحد از واحدهای افتتاح و کلنگ زنی امروز با سرمایه گذاری خارجی بود که خوشبختانه کارها به سرعت انجام می شود، یک واحد امروز کلنگ زنی و مقرر شده در سه ماهه اول سال 98 به بهره برداری برسد و همچنین شرکت دوهلر نیز برنامه ریزی شده تا خرداد ماه به بهره برداری می رسد.

مقام عالی استان با بیان اینکه آذربایجان غربی شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذاری دارد اظهار داشت : خوشبختانه اقدامات خوبی در استان انجام گرفته و پیگی هستیم به مشکلات و موانع واحدهای تولیدی راکد در کارگروه رفع موانع تولید استان رسیدگی شود تا از طریق بانکها مساعدت دریافت نمایند و به چرخه تولید استان بازگردند و قدم اساسی برای اشتغال و تولید استان برداشته شود . 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز