نمایش شش پهپاد از البرز در نمایشگاه پرواز

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۹:۰۶
کد خبر: ۸۰۸۸۶۸
نمایش شش پهپاد از البرز در نمایشگاه پرواز
یک تیم و واحد فناور پارک علم و فناوری البرز در چهارمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته شش نوع پهباد به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهندس صادق خوشنواز مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته گفت: از سال 1394 در پارک علم و فناوری البرز مستقر شده‌ایم و توانستیم با تیم توانمندی که داریم مدل‌های جدید و پیشرفته پهپاد که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد را طراحی کنیم و بسازیم.

وی از اشتغال شش نفر کارشناس در اجرای این پروژه‌ها خبر داد و گفت: این پرنده‌های پیشرفته که با توان بومی و داخلی تولید می‌شود می‌تواند هم در منابع طبیعی و جنگل‌ها و هم در محیط شهری توسط ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین انتظار داریم شهرداری‌ها و صنایع مختلف از جمله صنایع نظامی، جهاد کشاورزی سراسر کشور و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با مدیریت بحران و ... از این پهپادها و هواپیماهای پیشرفته برای کنترل امور خود استفاده کنند و مشتری ما باشند.

مدیرعامل شرکت فناوری‌های پیشرفته‌نوین بر حمایت از شرکت‌ها و واحدهای فناور و دانش بنیان تاکید کرد و گفت: انتظار ما این است که دستگاه‌های مختلف نیازهای خود را از طریق تولیدات داخلی و دانش بنیان تامین نمایند و ما این آمادگی را داریم برای این دستگاه‌ها براساس نیاز آنها خدمات تعریف و ارائه نماییم.

" چهارمین نمایشگاه فرودگاه، پرواز و تجهیزات وابسته" امروز سه شنبه 16 بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران  به کار خود پایان می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز