راهپیمایی ۲۲بهمن، بیانگر مردمی بودن انقلاب و بصیرت جوانان است

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۶:۴۵
کد خبر: ۸۰۸۹۴۸
راهپیمایی ۲۲بهمن، بیانگر مردمی بودن انقلاب و بصیرت جوانان است
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی که در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب در یوم اله ۲۲بهمن گفت: بلاتردید جامعه بزرگ ورزش و جوانان به عنوان جامعه ای مرجع و الگویی، حضوری منسجم و پررنگ در صیانت از دستاوردهای نظام و اهداف و آرمان های بلند انقلاب خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن عزیزی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در یوم اله ۱۲بهمن در استقبال از امام خمینی(ره) آغاز شد، با تجدید میثاق با شهدا با عطر افشانی گلزار ادامه پیدا کرده و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعمیق خواهد یافت.

وی بیان کرد: نقطه اوج عظمت، دلبستگی، دشمن شناسی، ولایت مداری و پای بندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب، ۲۲بهمن خواهد بود که به فضل الهی، اعتلای وحدت کلمه و رمز ماندگاری و پیروزی ملت بزرگ ایران به بهترین شکل ممکن تجلی خواهد یافت.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش عنوان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، تمام آمال و آرزوی خود را با بکارگیری انواع فشارها و تحریم ها بر ملت بزرگ ایران در نحوه و میزان حضور آحاد مردم در پاسداشت بزرگ ترین دستاورد ۴۰ ساله انقلاب یعنی صیانت از خواست و اراده مردم در استقرار حکومت اسلامی جست و جو می کنند که محاسبات غلط و نقشه های آنان با بصیرت و‌ هوشمندی مردم ،نقش بر آب خواهد شد.

عزیزی حضور منسجم، یکپارچه و اثرگذار جامعه بزرگ ورزش و جوانان و‌ پیشاپیش آنان، قهرمانان و مدال آوران را به عنوان سفیران عظمت و اقتدار ایران اسلامی، بسیار مهم و مبنایی خواند و گفت:  باید با برنامه‌ریزی مناسب و‌ اتخاذ تدابیر شایسته، نقش بسزایی در این حماسه آفرینی داشته باشیم.

وی با تصریح این موضوع که بسیاری از ملت ها و دولت های آزادی خواه و‌ مستقل جهان، چشم‌ به تکرار این حماسه به یادماندنی دوخته اند، خاطر نشان کرد: پس از خلق این حماسه بزرگ، دل دوستداران نظام شاد و برای دشمنان، ناامیدی و چیزی جز روسیاهی باقی نخواهد ماند.

گفتنی است؛ در این جلسه،اعضا در خصوص کم و کیف و‌ نحوه حضور موثر و گسترده جامعه ورزش و جوانان در عطر افشانی مزار شهدا ، مجالس عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و‌ بزرگداشت حماسه سالگشت انقلاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز