سرپرست فدراسیون کشتی:

لیاقت کشتی کردستان بیش از حد موجود است/فدراسیون از هیات های فعال حمایت می کند

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۱۷۴
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه لیاقت کشتی کردستان بیش از حد موجود است، گفت: فدراسیون کشتی از هیات های که فعالیت داشته باشند حمایت می کند تا برنامه های خود را اجرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حمید بنی تمیم بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات کشتی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: ایجاد آرامش و همدلی در کردستان یکی از راه های رسیدن به رشد و پیشرفت این رشته در استان خواهد بود.

سرپرست فدراسیون کشتی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی به دنبال افرادی هستند که بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند و گوش همه ما از گله مندی و اختلافات پر است.

او گفت: با شناختی که از مجموعه مدیریتی استان دارم اختلافات موجود در هیات کشتی کردستان از بین خواهد رفت تا کشتی کردستان به اوج برسد.

بنی تمیم گفت: هیچ کسی آخرت خود را برای یک انتخابات ساده فدا نمی کنید و مطمئن باشید که شخص بنده جواب هیچ پیام و تلفنی را برای انتخاب کاندیدا نداده و نخواهم داد.

سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت: کشتی کردستان با حضور افراد با استعدادی چون محمد چمن گلی، عبدالله عزیزی، جمشید خیرآبادی، سامان طهماسبی، سامان عزیزی، پیمان فقی سلیمانی، کیومرث آیت پناه، محمد رحیم پور، شهرام الیاسی و دیگر بزرگان این رشته ظرفیت توسعه و پیشرفت را دارد.

او با تقدیر از زحمات رئیس پیشین هیات آقای اشرف هدایت نژاد، گفت: کشتی کردستان در کشور عقب نیافته است اما لیاقت آن بیش از حد موجود است و باید همه افراد دست به دست هم دهند تا کشتی کردستان رشد پیدا کند.

بنی تمیم گفت: تلفیق برنامه هایی که در مجمع گفته شد منجر به رشد و توسعه کشتی کردستان خواهد شد.

او با یان اینکه هدف فدراسیون کشتی حمایت از هیات های فعال است، گفت: فدراسیون هر فردی که از سوی مجمع برای ریاست هیات استان انتخاب شود حمایت خواهد کرد تا بتواند برنامه های خود را اجرایی کند.

نظر شما