رئیس حوزه هنری استان کردستان:

رسالت حوزه هنری ابلاغ پیام انقلاب با زبان هنر است

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۰:۴۳
کد خبر: ۸۰۹۲۱۱
رسالت حوزه هنری ابلاغ پیام انقلاب با زبان هنر است
رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: با اشاره به ضرورت برنامه ریز اصولی در بخش فرهنگ وهنر تأکید نمود: ابلاغ پیام انقلاب با زبان هنر رسالت اصلی حوزه هنری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امین مرادی در بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ساختمان جدید حوزه هنری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته حوزه هنری گفت: برای اجرایی نمودن یک برنامه هنری و فرهنگی ساعت ها کار کارشناسی با بهره گیری از نظرات کارشناسان مربوط صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه هنر بدون تعهد مانند نماز بدون وضو باطل است، عنوان کرد: یکی از افتخارات حوزه هنری در استان در بخش تولید و اجراء، توجه به نوآوری و پرنمودن کاستی های موجود است و با تعدادنیروی انسانی بسیار کم و با انگیزه در کنار همراهی هنرمندان متعهد استان توانسته ایم ، هنر استان را در بخش های مختلف در کشور ارتقاء بخشیم و امروز هنر استان در بسیاری از رشته ها جزء استان های پیشرو و مطرح می باشد.

مرادی بر رسالت حوزه هنری در بخش ادبیات پایداری تأکید نمود و گفت: امروز بخش عظیمی از توان خود را در جهت ثبت ، ضبط و خاطرات تأثیرگذران عرصه مقاومت استان قرار داده ایم و ان شاء ا... آثار ارزشمندی در این زمینه از خاطرات رزمندگان دوران ادفاع مقدس و انقلابیون استان توسط حوزه هنری چاپ و در اختیار علقه مندان قرار خواهد گرفت.

مرادی به جشنواره های حوزه هنری نیز اشاره نمود و گفت: هدف ما از برگزاری جشنواره تنها برگزاری یک برنامه رقابتی نیست بلکه هدف ایجاد دوستی و تقویت مؤلفه های هنری و ترویج هنر ارزشی و اسلامی و بیان هنرمندانه پیام زیبای هنر انقلاب می باشد.

او با ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: جذب حداکثری باید در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد و براین باوریم که با بیان درست و واقعی پیام هنر انقلاب می توان با بهره گیری از توان هنرمندان استان در زمینه ایجاد یک نهضت هنری مبتی بر باورهای اسلامی و انسانی در استان وکشور موفق عمل کنیم.

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: این نظام متعلق به همه ملت ایران است و با این نگرش و باور می توانیم همدوش هم در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب ، مشکلات  پیش روی کشور را می توانیم به آسانی مرتفع نماییم.

مرادی در ادامه بخشی از تولیدات و موفقیت های حوزه هنری را در چند سال اخیر توضیح داد و گفت : تمامی این موفقیت ها و تولیدات با حداقل بودجه فرهنگی صورت گرفته است که نشان از تلاش و کوششی است که در این مجموعه صورت گرفته است.

او از حمایت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز قدردانی نمود و گفت: حوزه هنری به عنوان یکی از بازوهای سازمان تبلیغات اسلامی می تواند در بخش های هنری و در برنامه های مد نظر سازمان کمک نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز