مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

تلاش حوزه هنری در تربیت نیروی انقلابی در کردستان ارزشمند است

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۷:۵۶
کد خبر: ۸۰۹۲۱۶
تلاش حوزه هنری در تربیت نیروی انقلابی در کردستان ارزشمند است
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به نیاز مبرم نظام اسلامی به نیروی انقلابی، تلاش حوزه هنری استان را در زمینه های مختلف از جمله تربیت نیروی انقلابی ارزشمند دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان حجت الاسلام مختار کرمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در بازدیدی ازساختمان جدید حوزه هنری کردستان، از حوزه هنری به عنوان یکی از مراکز مهم و تلاشگر استان در بحث نهادینه کردن مفاهیم و اصول ارزشمند انقلاب اسلامی در بخش هنر وفرهنگ نام برد.

وی در این بازدید و دیدار با رئیس و کارکنان حوزه هنری افزود: امروز از فعالیت ها وبرنامه های  حوزه هنری در بخش توسعه هنر دینی و انقلابی لذت بردم و ان شاء ا... اقدامات و برنامه های مدون و اصولی حوزه هنری در بخش هنر در سال های آتی زمینه حضور جوانانی متعهد درعرصه هنر خواهد شد و زمینه ارتقای سطح فرهنگ وهنر استان را فراهم می آورد.

وی نیاز امروز به زبان هنر را یک نیاز اساسی دانست و گفت: متأسفانه یکی از بخش هایی که در تلاشیم به نوعی آن را حل نماییم، روش سنتی تبلیغ مفاهیم و باورهای دینی در جامعه است که قطعا بهره گیری از زبان هنر و هنرمندانه بیان نمودن مسائل مورد نیاز جامعه توسط مبلغین می تواند ما را در بخش پاسخ به نیازهای دینی جوانان کمک نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: تغییر دادن روش تبلیغ به معنای تغییر دادن محتوا نمی باشد بلکه می توان محتواهای اسلامی ودینی را با روش های نو و جدید و بهره گیری از ابزارهای امروزی و باز بان هنر می تواند از معضلات امروزی ما بسیار کم نماید.

وی بیان کرد: امروز عرصه اطلاع رسانی و تبلیغ بسیار شتاب گرفته است و مردم با بهره گیری از این ابزار می توانند در سریع ترین زمان ممکن کسب اطلاع نمایند که غفلت از به روز بودن می تواند این فرصت بزرگ را به یک تهدید بسیار بزرگ برای جانمعه تبدیل نماید.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و خدمات ارزنده نظام اسلامی در بخش های مختلف، گفت: امروز این نظام به چنان بالندگی و پویایی در بخش های مختلف رسیده است که باید در عرصه مقایسه کردن زمان را کوتاه نماییم و امروزمان را با دیروز مقایسه کنیم جون سرعت پبسرفت ها به گونه ای است که دیگر مقایسه نمودن با دوران های دور قیاس مع الفارق است.

کرمی یکی از آفت های کار فرهنگی وهنری را بی برنامگی و کارهای بدون فکر و اندیشه دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت های چشمگیر حوزه هنری تفکر و برنامه ریزی در اجرای برنامه ها و تولیدات است که براساس نیاز جامعه هدف به خوبی طراحی و پردازش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز