مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه:

مرز کرمانشاه باید رویکرد منظم‌تری در بحث توریسم درمانی داشته باشد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۹:۰۷
کد خبر: ۸۰۹۲۱۸
مرز کرمانشاه باید  رویکرد منظم‌تری در بحث توریسم درمانی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست دکتر خنفری رئیس شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت آلامتو ایران با  اشکان لطفی مدیرکل  هتل پارسیان کرمانشاه، دکتر مخصوصی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)  دکتر فرخی رئیس بیمارستان بیمارستان بیستون در سالن الماس هتل پارسیان تشکیل شد و تفاهم‌نامه فی‌المابین آنان جهت توریسم درمانی امضا شد.

DSC_0156

اشکان لطفی مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه در این نشست گفت: کرمانشاه مرز مشترک فراوانی با عراق دارد این مرز رویکرد منظم‌تری باید در بحث توریسم درمانی داشته باشد که این توجه  به نظم حتماً آورده‌ای ارزی از لحاظ اقتصادی به همراه خواهد آورد.

او افزود: اگر چنانچه در بحث توریسم درمانی و گردشگری سلامت سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم بیشتر در اشتغال این استان زیبا سهیم خواهیم شد.

مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه گفت: مدت دو ماهی به استان خودم آمدم بارهاو بارها مراجعه کنندگانی بابت اشتغال داشته‌ام  و این موضوع بیکاری مرا بیشتر ترغیب کرد تا برای جذب سرمایه‌گذار برای استان کرمانشاه اقدام نمایم .

DSC_0159

لطفی ادامه داد:  ما امروز این نشست را برگزار کردیم تا تفاهم نامه بین بیمارستان‌های بیستون و امام خمینی (ره) امضاأ بشود و هتل هم بحث نظارت این قراداد را بر عهد دارد.

او افزود: ما امروز همراه مدیر عامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفیر سلامت آلامتو ایران  از دو مجموعه بیمارستان‌های بیستون و امام خمینی(ره) بازدید کردیم و شاهد این هستیم استان کرمانشاه و در بحث سفیر سرآمد می‌تواند سرآمد کشور باشد و توانمندی این را دارد که به تمامی بیماران سایر کشورها در توریسم درمانی خدمات ارزنده ارزان قیمت ارایه دهد.

DSC_0121

مدیرکل هتل پارسیان کرمانشاه گفت:  این بازدید منجر به انعقاد این تفاهم‌نامه بین دو بیمارستان از استان کرمانشاه با  شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت در موضوع توریسم درمانی شد.

نظر شما
پرونده ویژه