"رییس هیئت گلف لرستان" در گفت وگو با برنا، مطرح کرد:

توانستیم ۶۰ درصد از سهمیه استعدادیابی گلف کشوررا به خود اختصاص دهیم/توسعه گلف در لرستان نیازمند حمایت همه جانبه است

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۶:۳۴:۴۰
کد خبر: ۸۰۹۳۰۸
توانستیم ۶۰ درصد از سهمیه استعدادیابی گلف  کشوررا به خود اختصاص دهیم/توسعه گلف در لرستان نیازمند حمایت همه جانبه است
"فرزاد ترابی"درگفت وگو با برنا گفت: هیئت گلف لرستان از قله های بلند افتخارات ورزش استان بوده ونیازمند حمایت همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ترابی در این گفت وگو با بیان اینکه  لرستان گل سرسبد گلف ایران است،اظهار کرد: در فدراسیون نگاه مثبت و ویژه ای به هیئت گلف لرستان  وجودداردولی در خرم آباد  توجه آنچنانی  به جایگاه پرافتخار گلف  استان نمی شود.

او با بیان اینکه از اردیبهشت امسال تا  دی ماه در کوران مسابقات بودیم و قهرمانی های زیادی  را کسب کردیم ،افزود: تیم اعزامی  لرستان توانست نزدیک به 60  درصد از سهمیه استعدادیابی گلف کشوررا به خود اختصاص دهد.

ترابی در تشریح موفقیت های هیئت گلف استان با اشاره به کسب 4عنوان قهرمانی در همه رده ها توسط گلف بازان لرستانی طی سال 97  ،تصریح کرد: در اردیبهشت ماه امسال   4 بازیکن به نام های ابراهیم نوری ،حسین شاهیوند، زیبا مردانی و فاطمه بسطامی به  اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اعزام شدند ؛در مسابقات زیر18 سال دختران مقام سوم و در پسران زیر18 سال نیزعنوان چهارم را کسب کردیم وهمچنین در بالای 18 سال دختران نایب قهرمان کشور ودر بالای 18 سال پسران نیزموفق به کسب قهرمانی کشور شدیم که در پسران بالای 18 سال ابراهیم نوری نفر اول وفرشاد رستمی نفردوم انفرادی کشور شدند.

او با بیان اینکه سه ماه تابستان را به طرح استعداد یابی وآموزش گلف بین عموم مردم  اختصاص دادیم وتمام مربیان زن ومرد هیئت را درگیر کار استعداد یابی کردیم ،یادآورشد: در راستای طرح المپیاد استعدادیابی 10 تا 15 سال بااستانهای قدر و غولهایی مثل اصفهان ،فارس، خوزستان تبریز و...رقابت کردیم که در بین 20 استعداد برتر گلف کشور 6 نفر از لرستان انتخاب شدند.

ترابی با بیان اینکه  تمام  گلف کشور 20 نفر استعداد یابی داشته است که 6نفراز این استعداد ها لرستانی بوده اند،خاطر نشان کرد: در این طرح استعداد یابی کل کشوردر  یک طرف قرار گرفت و لرستان نیز به تنهایی به عنوان یک قطب استعدادیابی خودرا نشان داد.

رییس هیئت گلف لرستان با بیان اینکه در مجموع 14 گلف باز ملی پوش به گلف کشور تحویل داده ایم،گفت: در دی ماه  امسال نیز دو گلف باز دیگر را به  یک تورنمنت  به نام جام جهان نما فرستادیم که در بین 15 گلف باز کشور  یک نفر از آنها اول شد ودیگری نیزمقام  دوم انفرادی را کسب کرد.

فرزاد ترابی با بیان اینکه ورزش گلف در لرستان جای توسعه وپیشرفت دارد ،تاکید کرد: این ورزش زیبا یک ورزش زیست محیطی است وباتوجه به پتانسیل ها وشرایط اقلیمی لرستان در صورت حمایت مسئولین  توانایی توسعه  گلف را در سطح تمام شهرستانهای استان داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز