معاون رییس جمهور در استان اردبیل:

نخستین آزمون استخدام سراسری بهار ۹۸ برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۶:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۳۲۰
نخستین آزمون استخدام سراسری بهار ۹۸ برگزار می شود
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: امسال استخدام نیروی جدید برای نهادهای دولتی در 2 مرحله که ثبت نام یکی از آنها هفته گذشته صورت گرفت، انجام شد و ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال جدید نیز، بهار 98 صورت خواهد گرفت.

به گزارش برنا،جمشید انصاری روز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان 160 تختخوابی شهدای شهرستان پارس آباد مغان به خبرنگاران افزود: در پنج سال گذشته بیش از 150 هزار نفر در نهادها و دستگاه های اجرایی جذب و شاغل شده اند.

وی بیان کرد: بر اساس قانون در قبال خروج نیروی انسانی از بدنه دولت، نیروهایی جایگزین آنها می شوند در طول سال های مختلف بر اساس شرایط تعداد این افراد متغیر و کم و زیاد می باشند.

انصاری با اشاره به آماده افتتاح شدن پروژه بیمارستان شهدای پارس آباد مغان گفت: با تجهیز این بیمارستان اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیاز نیروی انسانی این بیمارستان را به سازمان اداری و استخدامی اعلام کرده و مراحل جذب و استخدام نیروها انجام می گیرد.

معاون رییس جمهوری همچنین در پاسخ سوالی درباره روابط ایران و جمهوری آذربایجان و خدمات ارائه شده به شهروندان این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان استقلال کشور همسایه روابط رو به رشدی با آذربایجان دارد و همکاری گسترده ای بین 2 طرف در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و فنی در جریان است.

وی بیان کرد: علاوه بر مناسبات رسمی، ساکنان مناطق مرزی 2 کشور ارتباط نزدیکی با هم دارند و هم اکنون نیز خدمات بهداشتی و درمانی و توریستی از سوی ایران برای برادران آذری ارائه می شود.

او تاکید کرد که بر اساس مناسبات و حسن همجواری که بین 2 کشور برقرار است از همان سال های استقلال آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران خدمات خود بویژه در حوزه های انسان دوستانه را به کشور دوست و همسایه خود ارائه کرده و هر زمان دیگر هم کمکی نیاز باشد از آن دریغ نخواهد کرد.

انصاری با مطلوب خواندن روابط دو کشور گفت: تقویت حسن همجواری و ارتقای هر چه بیشتر مناسبات دو جانبه مورد تاکید مقام های عالی رتبه ایران و آذربایجان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز