معاون رییس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل:

ایجاد امکانات برای افراد نیازمند مهم ترین افتخار انقلاب است

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۳۲۲
ایجاد امکانات برای افراد نیازمند مهم ترین افتخار انقلاب است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ایجاد امکانات برای افراد نیازمند در جامعه مهم ترین افتخار انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا، جمشید انصاری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: تمام اقدامات زیربنایی و خدماتی در طول انقلاب انجام گرفته ، ولی اقداماتی چون راه ، گاز ، برق و سایر خدمات زیرساختی در همه مناطق وبه ویژه مناطق نیازمند تر گسترده تر انجام شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است ، گفت: با اینکه خدمات رسانی به مناطق دورافتاده و با تعداد کم جمعیت با هزینه منفعت همخوانی ندارد ، ولی به جهت اینکه انقلاب مال محرومان است ، این خدمات در دورافتاده ترین نقاط تامین شده است.

انصاری افزود: هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی ، بیش از 70 درصد مردم را طبقه متوسط به بالا تشکیل می دهند که با دریافت خدمات و تامین زیرساخت های لازم تلاش می کنند خود را به طبقات بالا برسانند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر تمام جمعیت کشور از امکانات و تاسیسات زیرساختی بهره مند هستند و این موضوع رضایتمندی عمومی مردم را از انقلاب به دنبال داشته است.

وی ادامه داد : در طول جنگ تحمیلی نیز وقتی انقلاب با تهدید مواجه شد ، همین مردم بودند که با جان ودل از هویت انقلاب دفاع کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: در حال حاضر نیز مردم با وجود مشکلات و تهدیدهای بیشتر دشمنان ، آرمان های انقلاب را فریاد می زنند و همچنان مقام معظم رهبری را به عنوان ستون وخیمه انقلاب قبول دارند.

انصاری اظهار داشت : باید خود را با زمان قبل از انقلاب و داشته ها و نداشته های خود را در زمان قبل وبعد از انقلاب مقایسه کنیم و شکرگزار نعمت هایی باشیم که به دست آورده ایم.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل و پایان کارهای اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد گفت: دولت برای ساخت این بیمارستان ها هزینه های بالایی پرداخت کرده و هم اکنون این واحدها در خدمت مردم قرار می گیرد.

وی افزود: بیمارستان پارس آباد به دلیل کمبود نیرو همچنان فعالیت خود را آغاز نکرده که تلاش می کنیم با تامین نیرو از طریق آزمون های استخدامی نیروی مورد نیاز این بیمارستان را تامین کنیم.

وی از تلاش برای صدور مجوز استخدامی برای 22 هزار تخت بیمارستانی در کشور خبر داد و گفت: بیمارستان های استان نیز مشمول این جذب نیرو می باشد که تلاش می شود با برگزاری آزمون در سال آینده این نیروها جذب شوند.

وی از فعالیت 38 هزار کارمند دولت در استان اردبیل خبر دادو افزود: کارکنان دولت در استان 1.7 درصد از کارکنان کل کشور را تشکیل مید هند واین در حالی است که جمعیت استان 1.5 درصد جمعیت کشور می باشد.

 

نظر شما