اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی دشتی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۸:۳۸
کد خبر: ۸۰۹۴۱۴
اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی دشتی
فرماندار دشتی با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی، اشتغال‌زایی و صنعتی گفت: امسال ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالله نادری صبح امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان شهرستان دشتی  با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت آغاز ورود به دهه پنجم انقلاب  اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از رسانه‌های مختلف  که در دست داشتند اما نتوانستند دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور کمرنگ کنند  و مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه در این حماسه ملی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان  و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه افزود: مهمترین موضوع در بحث کار آفرینی آموزش می‌باشد و با استفاده از ظرفیت‌ها هر منطقه می‌توان سبب رشد و شکوفایی نیروهای کار در هر منطقه شد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه در حوزه اشتغال‌زایی در یکسال گذشته 200 نفر در صنایع دستی دشتی مشغول بکار شده‌اند خاطر نشان کرد: سهم زنان خانه‌دار در اشتغال صنایع دستی بیشتر  است و در این راستای اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی به واحدهای صنایع دستی پرداخت شده است.

نادری  با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی، اشتغال‌زایی و صنعتی گفت: امسال 24 میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای تولیدی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر کارهای بزرگی صورت گرفته است تصریح کرد: دهه فجر امسال 3 برابر پارسال پروژهای عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح شده است.

فرماندار دشتی بیان کرد: سال گذشته 37 میلیارد تومان پروژهای عمرانی و اقتصادی افتتاح شد و امسال  این طرح‌ها به 95 میلیارد تومان رسیده است.

در این همایش با همکاری اداره  تعاون و کار و رفاه اجتماعی از 12 نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دشتی با حضور مسولان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز