با معرقی نفرات برتر؛

مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان پایان یافت

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۶:۵۶
کد خبر: ۸۰۹۴۸۳
مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان پایان یافت
چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان به مناسبت چهلمین سالروز فجر انقلاب اسلامی ایران در‌ رشته‌های قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی برگزار شد.

این دوره از مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه‌ها و درس‌های قرآنی برگزار ‌شد.
 
این دوره مسابقات در رده سنی 15 تا 29 سال دو بخش بانوان و آقایان و با نظارت کارشناسان قرآنی اداره کل ورزش و جوانان در سالن مرکز تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد.
 
در این مسابقات 60 نفر از شهرستان های تابعه استان در گروه سنی بین 15 تا 29 سال دو بخش برادران و خواهران در روز یکشنبه 14 بهمن ماه به رقابت پرداختند.
 
در پایان و در بخش ورزشکاران ، میلاد امانی و شیرین عزیزی مقام اول ، امیر یونسی و مژده بخشی جایگاه دوم و سیامک امین پور رده سوم تحقیق در دو بخش آقایان و بانوان را به خود اختصاص دادند.
 
در بخش حفظ یک جزء قرآن ورزشکاران عبدالقدوس حسینی و دریا میرکی عناوین اول، حمیدعطایی و مدیا زندی جایگاه دوم و نگین محمدنیا نیز رتبه سوم در دو بخش آقایان و بانوان را کسب کردند.
 
همچنین، در قرائت تحقیق بخش جوانان، فواد مولودی در بخش آقایان و کیمیا سلیمی زند در بخش بانوان رتبه اول، حمید وکیلی دوم و فاروق ساوانی زارعی نیز مقام سوم را از آن خود کردند و ماجد رحیمی نژاد، رضا مختاری نیا و آرمان بهرامی عناوین اول تا سوم بخش حفظ یک جزئ قرآن و عابد میرکی در بخش حفظ کل قرآن مقام نخست را کسب کرد.
 
در رده سنی زیر 15 سال این مسابقات، انصار شکوریان، محمدلطفی و شادمان بنفشه جایگاه اول تا سوم قرائت تحقیق بخش آقایان را بدست آوردند و مبینا جمشیدی، کیانا احمدی و آنیتا ملایی نیز رتبه های اول تا سوم همین رده سنی بخش بانوان را از آن خود کردند.
 
در بخش حفظ یک جزء قرآن در رده سنی زیر 15 سال امیرحسین خدامرادی، امیرعباس سالاروندیان و دانیال حسینی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 
در بخش قرائت تحقیق کارکنان میلاد فیضی در بخش آقایان و مهین زندی در بخش بانوان جایگاه اول را به خود اختصاص دادند و سیدجمال الدین ابراهیمی و سحر تمهیدی جایگاه نخست بخش حفظ یک جزء قرآن را بدست آوردند.
 
شایان ذکر است، بخش مفاهیم این دوره از مسابقات روز 25 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار می شود.
 
گفتنی است، بر اساس دستورالعمل این دوره از مسابقات نفرات برتر این رقابت ها بجز شرکت کنندگان در بخش رده زیر 15 سال و حفظ یک جزء بخش جوانان به مسابقات کشوری که در اسفندماه سال جاری به میزبانی شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز