رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس؛

شهدای جامعه کارگری نقش ارزنده ای در تثبیت انقلاب اسلامی دارند

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۶:۵۲
کد خبر: ۸۰۹۶۶۱
شهدای جامعه کارگری نقش ارزنده ای در تثبیت انقلاب اسلامی دارند
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: 14 هزار شهید از جامعه کارگری نقش ارزنده ای در تثبیت انقلاب اسلامی و اقتدار کشور دارند.

به گزارش برنا از اراک ، سردار  محمد نبی رودکی  در اجلاسیه گرامیداشت 269 شهید کارگری استان مرکزی که به میزبانی شهرستان ساوه و در شرکت لاستیک پارس شهر صنعتی کاوه برگزار شد، افزود: جامعه 14 میلیونی کارگری بخش مهمی از استقلال و افتخار کشور است و در تحقق خود اتکایی سهم مهمی دارند.

وی تاکید کرد: اتحاد و انسجام ملی همه اقشار جامعه کلید پیروزیدر برابر توطئه های دشمنان به خصوص در عرصه جنگ اقتصادی است و کارگران و تولیدکنندگان از ارکان مهم موفقیت در این نبرد هستند که در دوران دفاع مقدس این مسئله را اثبات کردند.

سردار رودکی با بیان اینکه باید قدردان نعمت استقلال کشور بود، اظهار داشت: در حالی که ایران قبل از انقلاب در زمینه های مختلف وابستگی زیادی به خارج داشت و افزون بر 40 هزار مستشار آمریکایی در وزارتخانه ها، بدنه ارتش و ادارات حضور داشتند اما اکنون با اتکا به توان داخلی بخش اعظم نیازها و کالاهای مورد نیاز در داخل تولید می شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با یادآوری نقش کارخانه ها و کارگران در دوران دفاع مقدس، گفت: بخش عمده تجهیزات مورد نیاز کشور در زمان جنگ یا به وسیله کارگران و کارخانه های داخلی تامین می شد یا از دشمن به غنیمت گرفته می شد.

سردار رودکی ادامه داد: مقام معظم رهبری سکاندار کشتی جمهوری اسلامی است که با درایت و بینش والا، نظام اسلامی و انقلابی را با استکبار ستیزی و صلابت تا سر منزل مقصود هدایت می کند.

وی گفت: اقتدار دفاعی کشور به خصوص در زمینه توان موشکی از نقاط برجسته نظام اسلامی است و امروز برد موشک ها تولید جوانان و دانشمندان این مرز و بوم افزون بر 2 هزار و 500 کیلومتر است که دستاورد بسیار مهمی محسوب می شود.

سردار رودکی گفت: شهدا مانند ستارگانی هستند که نورافشانی می کنند و خانواده های شهدا باید بدانند که عزیزانشان سرمایه های شفاعت کننده هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز