قدردانی سرمربی کشتی ایران از مردم کرمانشاه به خاطر مهمان‌نوازی و تشویق‌های پرشورشان

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۸:۲۸
کد خبر: ۸۱۰۲۰۷
قدردانی سرمربی کشتی ایران از مردم کرمانشاه به خاطر مهمان‌نوازی و تشویق‌های پرشورشان
مسابقات کاپ بین‌المللی تختی هر ساله با حضور تعدادی زیادی از کشتی‌گیر مطرح داخلی و خارجی برگزار و نتایج خوبی برای کشورمان به همراه دارد و رقابت‌های جام تختی از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی کشتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشیه سی‌ونهمین دوره کاپ بین‌المللی جهان پهلوان تغلامرضا تختی گفت: رقابت‌های جام تختی  از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی کشتی کشورمان است و این رقابت‌ها برای بسیاری از کشورها حائز اهمیت است.

او افزود: مسابقات جام تختی هر ساله با حضور تعدادی زیادی از کشتی‌گیر مطرح داخلی و خارجی برگزار و نتایج خوبی برای کشورمان به همراه دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: حضور کشتی‌گیران مطرحی از برخی کشورها نظیر آذربایجان که قهرمان المپیک و نایب قهرمان مسابقات جهان در ترکیب آن به چشم می‌خورد بیانگر سطح بالای رقابت‌های جام تختی است.

محمدی ادامه داد: تیم‌های ترکیه، روسیه و گرجستان نیز کشتی‌گیران خوبی به کرمانشاه آورده‌اند تا در مجموع شاهد مسابقاتی مهیج باشیم.

او با بیان اینکه تیم ملی چهار رویداد را پیش رو دارد، افزود: این رویدادها شامل مسابقات جام جهانی زیر 23 سال، رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و مسابقات بزرگسالان و امید قهرمانی آسیا می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: نفرات منتخب تیم ایران برای حضور در این چهار تورنمنت را از دل مسابقات جام تختی انتخاب می‌کنیم از این رو کشتی‌گیران ایرانی با همه توان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

محمدی به نتایجی که تاکنون در مسابقات رقم خورده اشاره کرد و ادامه داد: ملی‌پوشان کشورمان تا اینجا توانسته‌اند به خوبی کشتی‌های خود را برگزار کرده و اگر این روند ادامه یابد در مسابقات فینال اکثر اوزان شاهد یک کشتی تمام ایرانی خواهیم بود.

او در پایان از مردم کرمانشاه به خاطر مهمان‌نوازی و تشویق‌های پرشورشان قدردانی کرد.

گفتنی است که در سی‌ونهمین دوره رقابت‌های کاپ بین‌الملی تختی 147 کشتی‌گیر از کشورهای ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دیدارهای شانس مجدد و رده‌بندی امروز صبح جمعه (19بهمن) و دیدارهای فینال هم بعدازظهر این روز در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز