سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید:

کشتی‌گیران کرمانشاه در رقابت‌های بین‌المللی کاپ تختی درخشیدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۸:۳۸
کد خبر: ۸۱۰۲۱۴
کشتی‌گیران کرمانشاه در رقابت‌های بین‌المللی کاپ تختی درخشیدند
کشتی‌گیرهای ایرانی در سی‌ونهمین دوره رقابت‌های جام بین‌الملی تختی آماده نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید با بیان اینکه کشتی‌گیران ایرانی در رقابت‌های جام تختی آماده نشان دادند، در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی جام جهان‌پلوان تختی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های جام تختی از سطح قابل قبولی برخوردار است.

_DS (109)

او افزود: در این دوره که با حضور ۱۰ تیم خارجی برگزار شده، قهرمانان جهان و المپیک در تیم‌های شرکت کننده از جمله آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و ترکیه و تک چهره‌هایی از روسیه سطح قابل قبولی از لحاظ کمی و کیفی ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: فکر می‌کنم برای کشتی گیران ما هم چون این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی دارد برای حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به قهرمانی آسیا و جهان حساسیت مسابقات را بیشتر کرد.

رضایی با بیان اینکه کشتی‌گیرهای ایرانی هم آماده نشان دادند، گفت: کرمانشاهی‌ها هم در این مسابقات درخشش خوبی داشتند و باید ببینیم چه نتیجه‌ای در پایان به دست می‌آید.

او افزود: کرمانشاهی‌ها همیشه در کشتی مدعی بودند و امیدواریم با انگیزه و تلاش بیشتر در رده ملی همان طور که قبلاً هم شانس داشتند در اوزان مختلف امسال و سال‌های آینده هم جزو مدعیان باشند و ملی‌پوشانی در رقابت‌های مختلف داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز