محمد بیرانوندی :

به نمایندگی از طرف مردم قدردان زحمات مدیریت ورزش و جوانان لرستان هستم/ نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش مناطق محروم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۷:۵۰
کد خبر: ۸۱۰۳۵۸
به نمایندگی از طرف مردم قدردان زحمات مدیریت ورزش و جوانان لرستان هستم/ نگاه ویژه  دولت تدبیر و امید به ورزش مناطق محروم
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه ورزش لرستان برای ایجاد پروژه های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار دین خود را ادا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بیرانوندی روز جمعه  در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای فلک الدین  با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان انجام شدضمن ابراز خرسندی ار حضور در محله و تقدیر از عملکرد مدیریت ورزش لرستان اظهارکرد: به نمایندگی از طرف مردم قدردان زحمات مدیریت ورزش و جوانان استان هستم.

اوبا اشاره به اینکه این انقلاب، انقلاب کوخ نشینان و فقراست،افزود: مدیران و مسئولان باید تلاش کنند حداقل  امکانات آسایشی، تفریحی و رفاهی را در اختیار مردم بگذرند .

 بیرانوندی از استاندار خواست که دیگر مدیران را مجاب کند تا به سهم  خود به مناطق کمتر برخوردار بیشتر توجه و کمک نمایند و امکانات مرتبط با حوزه کاری خود را در منطقه مستقر نمایند و خدمت‌رسانی مطلوب تری به مردم داشته باشند.

 نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان، در مناطق حاشیه نشین پروژه‌های عمرانی خوبی را در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری رسانده اند در عین حال گفت: محلاتی نظیر ماسور، پشت بازار ، فلک الدین،  اسدآبادی پشته و... که برخورداری کمتری دارند لازم است در اعتبارات متفاوت تر دیده شوند.

بیرانوندی در پایان  از استاندار خواست تا در بودجه ۹۸ از محل اعتبارات ملی و استانی نگاهی ویژه ای به این مناطق داشته باشند تا استعدادها این مناطق بیش از پیش شکوفا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز