نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

آزادی عمل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۱:۱۲
کد خبر: ۸۱۰۳۸۳
آزادی عمل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتدار و عظمت مذهب مقدس تشیع بزرگترین دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک  آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پیروان مذهب مقدس تشیع در تمام نقاط جهان به خصوص کشور لبنان در بدترین شرایط به سر می بردند اما اکنون شیعیان جهان به برکت انقلاب اسلامی آزادانه در تمام مناسبات کشورهای خود نقش محوری ایفا می کنند. 

وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی نه تنها برای ملت ایران منشاء آثار و برکات ارزشمند است بلکه تمامی آزادیخواهان جهان نیز از دستاوردهای این انقلاب شکوهمند بهره مند شده اند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آزادی عمل و احترام به حقوق شهروندان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم بر اساس همین دستاورد ارزشمند از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در 37 انتخابات مختلف شرکت کرده و در آینده کشور سهیم شده اند. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ایمان به خدا، ولایتمداری، مسئولیت پذیری، عدالت محوری و اخلاص در عمل اساس انقلاب اسلامی ایران است. 

وی افزود: مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی نیز یکی از محورهای انقلاب اسلامی است که این مهم اکنون با منزوی کردن صهیونیست ها در منطقه رقم خورده چرا که اسرائیل جنایتکار با همکاری آمریکا از نیل تا فرات را برنامه ریزی کرده بودند اما اقتدار نظام اسلامی آنها را در لاک خود فرو برده است. 

امام جمعه اراک در مقایسه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با انقلاب کمونیستی و مارکسیستی شوروی، اظهار داشت: انقلاب شوروی به دلیل آرمان های ضد دینی و ریختن خون هزاران انسان بی گناه، پس از گذشت حدود 70 سال متلاشی شد و اکنون هیچ نامی از سران این انقلاب وجود ندارد. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری با گرایش های مذهبی و اعتقاد به کار برای رضایت خداوند و خدمت صادقانه به ملت به پیروزی رسید و اکنون آرمان های این انقلاب شکوهمند در تمام جهان جاری شده است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: اروپایی ها و آمریکایی های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را مانع بزرگی برای رسیدن به منافع جاه طلبانه خود در منطقه می دانند و آرمان ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم ملت ایران، آنها را خشمگین کرده است. 

وی بیان کرد: تحریم های دشمنان اگر چه کشور را با مشکلاتی مواجه کرده اما می توان در این شرایط روی پای خود بایستیم و با توکل بر خدا امور کشور را پیش ببریم. 

آیت الله دری نجف آبادی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی به جای نگاه به واردات مواد اولیه و فعالیت های مونتاژگونه باید واحدهای تحقیقاتی خود را فعال کرده و از صفر تا 100 صنایع مختلف، در داخل تولید شود. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: ملت ایران با صبر و استقامت این گردنه های سخت را پشت سر می گذارد و بدون شک پس از این گردنه ها دشوار، افق روشنی در انتظار ملت ایران خواهد بود. 

وی بیانه کرد: اقتدار و انسجام ملی کشور در راهپیمایی 22 بهمن، دسیسه های دشمنان را خنثی می کند و حضور حماسی مردم در این یوم الله مهر تاییدی بر عملکرد 40 ساله نظام اسلامی است. 

امام جمعه اراک افزود: ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش می گذارند و با مشت های گره کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد می زنند. 

 

نظر شما