نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

مردم در ۲۲ بهمن توطئه دشمنان ایران را خنثی می کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۵:۱۵
کد خبر: ۸۱۰۹۰۷
مردم در ۲۲ بهمن  توطئه دشمنان ایران را  خنثی می کنند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و یکپارچگی ملت در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ،  آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی  در جمع کارکنان تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: حضور پر شور مردم مومن و لایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نماد صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه است. 

وی ادامه داد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی در راستای تضعیف نظام اسلامی برنامه ریزی شده اما مردم در روز 22 بهمن این توطئه دشمنان نظام اسلامی خنثی می کنند. 

امام جمعه اراک افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانگر پایبندی مردم به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است و آحاد جامعه باید با حضور خود دشمنان نظام را ناامید کنند. 

آیت الله دری نجف آبادی راهپیمایی 22 بهمن را یک فرآیندی در راستای نشان دادن عشق ملت به انقلاب عنوان کرد و گفت: بعد از راهپیمایی 22 بهمن آحاد مردم و مسئولان باید در راستای نقویت بنیه اقتصادی کشور تلاش کنند. 

وی افزود: دشمن با اعمال تحریم های اقتصادی می خواهد ملت ایران را به تسلیم وادار کند و در این شرایط مردم و مسئولان باید با همت بلند و اراده پولادین خود نسبت به حل مشکلات اقتصادی و قطع وابستگی کامل برنامه ریزی و تلاش کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تسلیم شدن مقابل خواسته های استکبار جهانی به مثابه از دست دادن استقلال، آزادی و عزت ملی است و مردم ایران به هیچ عنوان تن به خواسته های دشمنان نمی دهد. 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: صنایع دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران الگوی خودکفایی و خود اتکایی در تمام بخش ها است و باید با برنامه ریزی و مشارکت عمومی نسبت به ساخت تجهیزات مختلف در راستای تامین بازار داخل و حتی صادرات اقدام شود. 

وی تاکید کرد: ملت ایران راه خود را در سال 1342 انتخاب کرده و به هیچ عنوان از این مسیر الهی و سربلندی خارج نمی شود و همانطور که در طول 40 سال گذشته مقابل توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده، اکنون نیز با استقامت و تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی را پشت سر می گذارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز