جشنواره بازی‌های زمستانی برای نخستین بار در خوشاکو برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۰۹۴۰
جشنواره بازی‌های زمستانی برای نخستین بار در خوشاکو برگزار خواهد شد
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان غربی از برگزاری نخستین جشنواره بازی‌های زمستانی در خوشاکو خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلیل جباری در حاشیه نمایشگاه دستاورهای انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفت: جشنواره‌هایی با موضوع ایجاد نشاط و شادی در بین مردم و جذب گردشگر برگزار خواهد شد که در این بین، نخستین جشنواره بازیهای زمستانی در خوشاکو و جشنواره ملی تخت سلیمان در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویم برگزاری جشنواره‌های گردشگری استان تدوین شده و به عنوان تقویم واحد عرضه خواهد شد که باعث جذب  گردشگران از داخل و خارج کشور می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان غربی افزود: میزان سرمایه گذاری در سال ۹۷ در استان پربار بوده که در این بین می توان به سه پروژه سرمایه‌گذاری شامل مجتمع موج‌های آبی، هتل آریا و یک هتل در شهر قطور و قره ضیاالدین اشاره کرد ضمن اینکه کلنگ‌زنی مجموعه شمس تبریزی خوی نیز جهت ارتباط با قونیه ترکیه برقرار خواهد شد.

جباری اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه  کلنگ‌زنی و افتتاح شد ضمن اینکه ۴۰ مورد طرح سرمایه گذاری نیز با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجراست که می‌تواند سی درصد به تخت‌های اقامتی اضافه و موجب اشتغال ۱۳۰۰ نفر شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: طی ۹ ماهه نخست سال جاری نیز ۳۰ مجوز سرمایه‌گذاری جدید در حوزه سرمایه‌گذاری در گردشگری صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز