#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

استاندار بوشهر: ۲۲بهمن نماد وحدت مردم است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۳۶:۰۱
کد خبر: ۸۱۱۰۶۹
استاندار بوشهر: ۲۲بهمن نماد وحدت مردم است
استاندار بوشهرگفت: 22 بهمن نماد وحدت ، همبستگی و نمایش انسجام ملی در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب است

 به گزارش خبرگزاری برنا؛عبدالکریم گراوند روز دوشنبه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مردم شریف و انقلابی این استان باحضور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی یادآورشد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل انقلاب و نظام است.

گراوند یادآورشد:سیاست مدیریت استان در دولت تدبیر و امید جهت سرعت بخشی در طرح های عمرانی نگاه و توجه ویژه به پروژه های نیمه تمام و افتتاح آنان است.

استاندار بوشهر گفت:تمام طرح هایی که کلنگ زنی شده بخشی از اعتبارات آن تخصیص و بخش دیگری در سال آینده تامین اعتبار خواهد شد و سعی داریم منابع این طرح ها را در دهه فجر تامین تا وقفه ای در پیشرفت آنها بوجود نیاید.

وی که روز گذشته به شهرستان دیلم سفر کرده بود اظهارداشت: طرح هایی که مورد نیاز و رضایت مردم باشد در اولویت افتتاح قرار می گیرند و کلنگ زنی ها را در صورتیکه منابع آن تامین شده باشد، به حداقل خواهیم رساند.

وی بیان کرد: در شهرستان دیلم برخی طرح هایی که به بهره برداری رسید تنها 30 درصد پیشرفت داشتند که طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در مدت کوتاهی به اتمام رسید و تقدیم مردم شد.

وی درخصوص دغدغه مردم نسبت به عدم تعهد مسوولیت های اجتماعی شرکت های مستقر نفت و گاز شهرستان دیلم افزود: در این ارتباط با مسئولان وزارت نفت به یک زبان مشترک خواهیم رسید و در آینده نزدیک جهت تصمیمات لازم از شرکت های نفت و گاز مستقر در این شهرستان بازدید بعمل می آید.

در سفر یک روزه استاندار بوشهر به شهرستان دیلم 5 طرح با اعتبار 118 میلیارد و 800 میلیون ریال بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و اجرایی شد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز