داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال احمر استان البرز افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۹:۵۹
کد خبر: ۸۱۱۱۱۸
داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال احمر استان البرز افتتاح شد
مدیرعامل هلال‌احمر استان البرز از افتتاح داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر چرخ‌ساز عصر یکشنبه در مراسم افتتاح داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر، با بیان اینکه البرز در دو بخش داروخانه وامداد و نجات در منطقه‌ای حساس قرارگرفته است، اظهار کرد: در بحث تهیه دارو در غرب کشور جز استان‌هایی هستیم که مراجعه زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته سرعت تحویل دارو را افزایش داده‌ایم، گفت: بهبود کار بهتر شده و به‌تبع آن تعداد مراجعان نیز بیشتر شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان البرز با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم را سرعت بخشیده‌ایم، گفت: نماینده‌ای از بیمه برای تائید اینترنتی نسخ در داروخانه‌ها حضور دارد.

چرخ‌ساز با تاکید بر اینکه وسعت داروخانه‌ها را به دو برابر افزایش داده‌ایم، گفت: در بعضی از روزها مراجعان ما به یک هزار نفر هم می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز شاهراه  بسیاری از استان‌ها است، ادامه داد: سال گذشته بسیاری از مردم در برف و کولاک ماندند و امدادرسانی به‌کندی صورت گرفت.

مدیرعامل هلال احمر استان البرز با بیان اینکه ۲۳ خودرو به ناوگان لجستیک اضافه کردیم، گفت: پنج موتور چهارچرخ و ۱۸ موتور تریل برای امدادرسانی بهتر به ناوگان هلال احمر البرز اضافه شد.

چرخ‌ساز با تاکید بر اینکه جاده چالوس زیرساخت‌های لازم را برای امدادرسانی ندارد، اضافه کرد: هرچقدر ناوگان را افزایش دهیم بازهم کمبودهای وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با شهرداری‌های استان داریم، گفت: در مشکین‌دشت به کمک شهرداری فردیس و خیرین مرکز درمانی ایجاد می‌کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز