در دهمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان پارس آباد؛

افتتاح و بهره برداری از پروژه های بخش تازه کند و پرده برداری از مجسمه دانایی

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۲:۵۱
کد خبر: ۸۱۱۱۵۸
افتتاح و بهره برداری از پروژه های بخش تازه کند و پرده برداری از مجسمه دانایی
روز یکشنبه 21 بهمن مصادف با ، دهمین وز از دهه مبارک فجر در شهرستان پارس آباد از مجسمه دانایی و طرح ها و پروژه های بخش تازه کند بهره برداری شد.

به گزارش برنا، در این مراسمات که با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد معاونان و دیگر مدیران دستگاهها برگزار شد، از مجسمه دانایی شهرداری پارس آباد پرده برداری و از پروژه ها و طرح های بخش تازه کند بهره برداری بعمل آمد.

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم اظهار داشت: پرده برداری از مجسمه دانایی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و زیبا سازی مبلمان شهری صورت گرفته است و با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی دیگر پروژه های فرهنگی نیز به اجرا در خواهد آمد.

افتتاح و بهره بردای از آزمایشگاه درمانگاه تازه کند، افتتاح خانه مدد جویی کمیته امداد امام خمینی ره ، ترانس گذاری در محلات پرجمعیت و تقویت فشار برق و دیدار با خانواده شهدا و زیارت مزار شهیدان راه وطن از دیگر مراسم امروز در بخش تازه کند بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار در این مراسم با اشاره به اینکه آبرسانی به شهر تازه کند تامین اعتبار شده است ، تصریح کرد: به حول و قوه الهی  بعد از عید نوروز عملیات اجرایی فاز نخست ابرسانی به بخش تازه کند آغاز می شود.

 وی از تامین اعتبار جاده های مواصلاتی بخش تازه کند و پل عنبرلو و جاده روستای محمود آباد به  پل عنبرلو نیز سخن گفت و خاطر نشان ساخت: کارهای مطالعاتی این  بخش انجام شده و به زودی عملیات اجرایی جاده های مواصلاتی نیز شروع خواهد شد.

ایجاد شعبه ثبت احوال -  ایجاد نمایندگی تامین اجتماعی در بخش تازه کند – ایجاد شعبه داگستری در بخش تازه کند – ایجاد درمانگاه شبانه روزی و جاده مواصلاتی عربلو تا حاج عوض و ایجاد شهرک صنعتی کوچک از دیگر محورهای سخنان فرماندار در این بخش بود که بزودی وارد فاز عملیاتی شده و در آینده مورد بهره برداری قرا خواهد گرفت.

فرماندار گفت:  پیشرفت بالای 80درصدی ساختمان آتش نشانی شهرداری و  پازل چینی خیابان تازه کند نیز از جمله دغدغه های مردم این بخش است که بزودی در این خصوص اعتبارات لازم تخصیص خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز