رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبرداد::

جابجایی بیش از یک میلیون و ۲۶۱ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۶:۲۱
کد خبر: ۸۱۱۳۶۹
جابجایی بیش از  یک میلیون و ۲۶۱ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج
رئیس سازمان حمل ونقل مسافر وبار شهرداری سنندج گفت : بیش از یک میلیون و261 هزار مسافر از ابتدایی سالجاری از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر جمشیدنژاد صبح امروز آمار 10 ماهه پایانه های سنندج را اعلام کرد و گفت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است که مسافران  از طریق این دو پایانه جهت مسافرت های درون استانی و برون استانی جابجا می شوند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه 637 دستگاه خودرو جابه جایی مسافران را انجام می دهند، عنوان کرد: 136 دستگاه اتوبوس 162 دستگاه مینی بوس و 349 دستگاه خودرو سواری کار جابجایی مسافران را در قالب 24 تعاونی انجام می دهند.

جمشید نژاد با بیان اینکه طی دهه ماهه سالجاری یک میلیون و 261 هزار و 755 مسافر از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده اند، گفت: از این تعداد مسافر جابجا شده 852 هزار و 77 نفر سفرهای درون استانی و 409 هزار و 678 نفر هم سفرهای برون استانی جابجا شدند.

وی افزود: 311 هزار و 598 مسافر با اتوبوس ،502 هزار و 724 مسافر با مینی بوس و 447 هزار و 433 مسافر هم با خودور سواری جابجا شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز