کشف دام قاچاق در لرستان

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۳:۲۰
کد خبر: ۸۱۱۴۹۳
کشف  دام قاچاق  در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 156 راس دام فاقد مجور دامپزشکی به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال در دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سردار " مهدیان نسب " در این خصوص به رسانه ها گفت: ماموران پاسگاه خاوه جنوبی دلفان حین کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه کامیون ایسوزو حامل بار احشام را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.

او افزود : ماموران در بازرسی از 2 خودرو توقیفی 156 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف و 2 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش دام های کشف شده را2میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کردند ،وگفت : متهمان قصد جابجایی احشام به استان های غربی را داشتند و  با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی استان از کشف 36 راس دام مولد قاچاق و فاقد مجوز در رومشکان خبر داد.

*کشف دام قاچاق در رومشکان

همچنین سردار  "مهدیان نسب"  گفت: ماموران انتظامی  رومشکان حین کنترل خودروهای عبوری به2 دستگاه کامیون خاور و یک دستگاه نیسان وانت مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را توقیف کردند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی 36 راس گاو و گوسفند مولد قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف و3 نفر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله را یک میلیارد و 500 ریال برآورد کردند گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

 

 

نظر شما