افزایش پنج برابری کبدی‌کاران در استان

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۶:۰۳
کد خبر: ۸۱۱۶۰۲
افزایش پنج برابری کبدی‌کاران در استان
رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 120 ورزشکار سازمان یافته در رشته کبدی این استان فعالیت داشتند که این تعداد اکنون به 600 ورزشکار افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن احمدیان در حاشیه مسابقات کبدی قهرمانی استان در سبزوار اظهار کرد: خراسان رضوی در سال های گذشته جایگاه خوبی در رشته کبدی کشور داشته و یکی از مهمترین برنامه های هیئت، شناساندن بیشتر این رشته به جوانان است.

وی ادامه داد: باشگاه های خصوصی نگاه مثبتی به آموزش کبدی در رده های مختلف سنی دارند و مربیان حرفه ای در اختیار این باشگاه ها قرار گرفته است.برای آموزش رشته کبدی فقط یک خانه کبدی در خراسان رضوی وجود داشت که اکنون یک خانه کبدی جدید نیز در استان راه اندازی شده است.

احمدیان افزود: ۴۰ مربی کبدی در خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند که جایگاه ویژه ای در کشور دارند اما برای توسعه این ورزش، سالانه باید ۱۰۰ مربی به جمعیت مربیان کبدی استان افزوده شود.

وی اظهار داشت: با توجه به کسب مقام قهرمانی تیم ملی کبدی در مسابقات آسیایی اندونزی در بخش های زنان و مردان رغبت و استقبال از ورزش کبدی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز