هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای؛

عمران پویش کردستان در آغاز دور برگشت لیگ پهلوانی میزبان مرزبانی ناجا خراسان شمالی خواهد بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۲:۱۳
کد خبر: ۸۱۱۶۹۳
عمران پویش کردستان در آغاز دور برگشت لیگ پهلوانی میزبان مرزبانی ناجا خراسان شمالی خواهد بود
تیم عمران پویش کردستان در آغاز دور برگشت و هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای کشور در سنندج پذیرای مرزبانی ناجا خراسان شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور از روز چهارشنبه 24 بهمن در سراسر کشور می شود.

تیم عمران پویش کردستان در این هفته میزبان تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی خواهد بود.

ورزشکاران کردستان در بازی رفت این مسابقات موفقت شدند تیم مرزبانی ناجا خراسان شمال را در خانه خود شکست دهند.

این مسابقات در دو گروه برگزار شده که عمران پویش کردستان با تیم های مرزبانی ناجا و علمی کاربردی تهران در گروه اول رقابت می کند.

در گروه دوم نیز تیم های نارین میبد یزد، هیات پهلوانی استان البرز ، شهرداری اردبیل و هیات پهلوانی استان فارس با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار شده و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی به منظور تعیین قهرمان این دوره از رقابت ها صعود می کنند.

گفتنی است، در تیم عمران پویش کردستان سوران الله مرادی، مبین زیبالقا، هومن کرباسی، هومن میرزایی، هیمن میرزایی، فردین امانی، پژمان سکونتی، سالار رنگ آمیز، امیرحسین کاردان مقدم، رضا جعفری، محسن گلستانی، مبین نوروزی، محمدرضا درقدمی، ابوالفضل لرستانی، عباس حسینی، محمد حاجی بابایی، حسن ناصری، علی شمس، امین شهریاری حضور دارند که به مربیگری مرتضی هاشمی و حمیدرضا کردی به مصاف حریفان خود می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز