درخشش بانوان کونگ فوکار تربت حیدریه در استان

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۹:۲۹
کد خبر: ۸۱۱۹۳۱
درخشش بانوان کونگ فوکار تربت حیدریه در استان
تیم کونگ فو توآ بانوان تربت حیدریه در پایان مسابقات قهرمانی خراسان رضوی که بمناسبت سالروز چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مشهد برگزار گردید، صاحب ۹ نشان طلا، نقره و برنز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، سیدحمیدرضا امینی در تشریح این خبر اظهار کرد: رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان خراسان رضوی در بخش مبارزه با شرکت ۱۶۰ ورزشکار از سراسر استان در مشهد برگزار شد که سهم بانوان کونگ فو کار این شهرستان ۵ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تصریح کرد: تیم کونگ فو این شهرستان با هدایت راحله اصفهانی و ترکیب ۲۵ ورزشکار در این دوره از مسابقات به مصاف رقبای خود رفت که در پایان ستایش علی مرادی، عسل عطاریان، فاطمه اسدی در بخش نونهالان و مبینا دهقان و زهرا سرحدی در گروه نوجوانان به ترتیب در اوزان منفی ۲۴، ۲۸-، ۴۰-، ۴۱- و ۵۵- کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود در جای نخست قرار گرفته و نشان طلا را برگردن آویختند.

امینی افزود: در گروه سنی بزرگسالان الهام حاج محمودی نماینده وزن منفی ۵۸ کیلوگرم نایب قهرمان شد و مهشید حیدری در وزن ۳۴- کیلوگرم ، سیما رحیمی و سارا مظاهری نیز در اوزان منفی ۵۵ و منفی۴۴ کیلوگرم سه نماینده این شهرستان در رده نونهالان و نوجوانان بودند که صاحب مقام سوم ونشان برنز این دوره از رقابتها شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز