امروز صبح قصرشیرین کرمانشاه میزبان وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌هاست

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۱۲۲۴۳
امروز صبح قصرشیرین کرمانشاه میزبان وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌هاست

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشور امروز صبح ساعت 6/30 دقیقه وارد فرودگاه کرمانشاه شد و راهی شهرستان قصرشیرین محل اجلاس سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی شد

نشست اجلاس سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی ایران امسال برای اولین بار با حضور روسای فدراسیون‌های کشور و وزیر ورزش در نقطه صفر مرزی در شهرستان قصرشیرین تشکیل خواهد شد.

​اجلاس سالیانه روسای 53 فدراسیون ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، امروز (پنجشنبه) 25 بهمن ماه‌سالجاری در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار خواهد شد.

علاوه بر وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی، معاونین این وزارتخانه، رئیس کمیته ملی المپیک، استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شواری اسلامی و مسئولین ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این نشست حضور خواهند داشت.

 نشست سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور از صبح  امروز (25 بهمن) شروع می‌شود و تا ظهر ادامه دارد که در این نشست، برنامه‌های سال آینده ورزش کشور و فدراسیون‌های ورزشی تشریح می‌شود.

کمک به هیأت‌های ورزشی کرمانشاه و برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از دیگر مباحثی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

دکتر مسعود وزیر ورزش و جوانان کشور، رئیس کمیته ملی المپیک،  روسای فدارسیون‌ها و مسئولان استانی   پس از پایان این نشست از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

تعدادی از روسای فدراسیون‌ها نیز ساعت 20 و 20 دقیقه عصر دیروز  به کرمانشاه  آمدند و دیشب پس از دیدارهای جداگانه‌ای که با هیأت‌های زیرمجموعه خود داشتند، راهی قصرشیرین شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز