عضو هیات مدیره ایرالکو؛

هم قسم شده ایم که تیم آلومینیوم را تنها نگذاریم / استاندار و سایر مسئولین عزم راسخی برای موفقیت تیم دارند

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۸۱۲۲۷۵
هم قسم شده ایم که تیم آلومینیوم را تنها نگذاریم / استاندار و سایر مسئولین  عزم راسخی برای موفقیت تیم دارند
عضو هیات مدیره ایرالکو گفت : مدیران شرکت و باشگاه هم قسم شده اند تا با حمایت از تیم، شرایط لازم را برای صعود به لیگ برتر فراهم کنند.

به گزارش برنا از اراک ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره ایرالکو و عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم افزود: هیچگاه شهر ما در لیگ برتر نماینده ای نداشته است و به همین خاطر ما با تمام توان خود در تلاش هستیم تا شرایط را برای شما به نحوی فراهم کنیم که این افتخار نصیب شما و این شهر شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بنده در پرسپولیس همواره با دیدن موفقیت های این تیم با خود می گفتم ای کاش روزی آلومینیوم اراک نیز به سطحی برسد که بتواند در بالاترین سطح فوتبال فعالیت کند چرا که استعدادهای خوبی داریم و می توانیم با برنامه ریزی مناسب به این مهم دست یابیم.

روغنی ادامه داد: زمانی که از آقایان کمالوند و خبیری درخواست کردیم در باشگاه مسئولیت قبول کنند کمتر کسی امید داشت که با توجه به اختلاف امتیاز زیاد، تیم شانسی برای صعود داشته باشد اما حالا با درایت این افراد و تلاشهای شما بازیکنان، شاهد هستیم که با چند بازی، جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردید و شک نداریم که به جایگاه بهتر نیز خواهید رسید.

عضو هیات مدیره ایرالکو تصریح کرد: چه در شرکت و چه در باشگاه همگی هم قسم شده ایم که تیم را تنها نگذاریم و اجازه ندهیم مشکلی بر سر مسیر کاری تیم بوجود بیاید، ضمن اینکه با تامین مالی مناسب باشگاه تلاش خواهیم کرد تا تمام تمرکز تیم معطوف حضور قدرتمند در مسابقات باشد.

وی با اشاره به حمایت های مسئولین از باشگاه اظهار داشت: در کمتر استانی شاهد هستیم که استاندار، اینقدر پی گیر وضعیت یک باشگاه باشد اما در اینجا استاندار و سایر مسئولین شرکت نیز عزم راسخی برای موفقیت تیم دارند و از شما نیز می خواهیم در جهت پیشرفت و پیروزی تلاشتان را به کار ببندید و به دور از حواشی به کار خود ادامه دهید تا ان شالله در پایان فصل شاهد حضور نماینده شهرمان در لیگ برتر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز