بیانیه؛

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه را تسلیت گفت

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۵:۲۰
کد خبر: ۸۱۲۳۰۹
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور بیانیه ای شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه جاده خاش - زاهدان را تسلیت گفت و آن را جنایت خواند.

به گزارش برنا از اراک آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه که نسخه ای از آن  در اختیار این خبرگزاری  قرار گرفت، آورده است: حادثه غم انگیز و تاسف‌بار تروریستی اتوبوس حامل حافظین فداکار و مرزبانان از جان گذشته وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از دلاور مردان غیور کشورمان شد، بار دیگر ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد. 

بیانیه می افزاید: حوادث تروریستی علیه ملت ایران نشان از شکست و زبونی دشمنان اسلام و انقلاب دارد و بدخواهان به نظام اسلامی بدانند که ملت ایران با این حوادث از آینده نظام اسلامی ناامید نمی شوند و دست از پشتیبانی و حمایت از ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارد. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور پر شور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و بدخواهان به نظام اسلامی با این اقدام ضد انسانی و تروریستی ملت ایران را به سوگ نشاندند.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با برنامه های تروریستی خود سعی در تضعیف انقلاب داشتند اما از این نکته مهم غافل هستند که جریان انقلاب از پشتوانه مردمی برخوردار است و ملت بصیر و بیدار ایران هرگز در برابر دشمنان تسلیم نمی شود. 

در ادامه این بیانیه آمده است: در حالی که تروریست ها با حمایت های آمریکا و ایادی خود فروخته استکبار جهانی در خاک ایران زمین جوانان این مرز و بوم را به خاک و خون می کشند، مدافعان دروغین حقوق بشر در ورشو به رقص و پایکوبی مشغول هستند. 

بیانیه می افزاید: پشت این حمله تروریستی شیطنت های آمریکا، اسرائیل و آل سعود نهفته است و جنایت های این مزدوران و همچنین دوگانگی غرب در مسایل مربوط به ایران و خاورمیانه برای ملت ایران روشن است. 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش پایانی این بیانیه واقعه غم انگیز تروریستی سیستان و بلوچستان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله (عج)،رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور ایران، اسلامی، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و سبزپوشان سپاه پاسداران و خانواده های معظم این شهیدان گرانسنگ تسلیت گفته است.

 

نظر شما