هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای؛

عمران پویش کردستان مرزبانی ناجای خراسان شمالی را با شکست بدرقه کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۸:۱۰
کد خبر: ۸۱۲۳۵۸
عمران پویش کردستان مرزبانی ناجای خراسان شمالی را با شکست بدرقه کرد
تیم عمران پویش کردستان در آغاز دور برگشت و هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای کشور در سنندج پذیرای تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی بود که در پایان توانست با نتیجه 16 بر دو این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور از روز چهارشنبه 24 بهمن ماه شهرهای در سراسر کشور پیگیری شد.

تیم عمران پویش کردستان نماینده استان در لیگ برتر در هفته چهارم میزبان تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی بود.

ورزشکاران کردستان در بازی رفت این مسابقات موفق شدند تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی را در خانه خود شکست دهند و این بار نیز در سنندج این تیم را با اقتدار و با نتیجه 16 بر دو شکست دادند.

شاگردان مرتضی هاشمی در نتیجه تیمی زورخانه ای موفق شدند با کسب نتیجه 194 در این بخش تمامی پنج امتیاز آن را به خود اختصاص دهند و حریف خود را مغلوب کردند و در رشته های، کباده، مرشدی، سنگ، میل گیری سنگین، میل بازی و چرخ چمنی توانستند بر تیم حریف غلبه کنند و تمامی امتیازات را به خود اختصاص دادند و امتیاز رشته چرخ تیز را به تیم علمی کاربردی واگذار کردند.

نماینده کردستان در بخش کشتی پهلوانی با نتیجه پنج بر یک حریف تهرانی خود را شکست داد.

در نتیجه مجموع بخش های مختلف تیم عمران پویش کردستان با نتیجه 16 بر دو توانست میهمان خود تیم دانشگاه علمی کاربردی را شکست دهد.

این مسابقات در دو گروه برگزار می شود که عمران پویش کردستان با تیم های مرزبانی ناجا و علمی کاربردی تهران در گروه اول رقابت می کند.

در گروه دوم نیز تیم های نارین میبد یزد، هیات پهلوانی استان البرز ، شهرداری اردبیل و هیات پهلوانی استان فارس با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار شده و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی به منظور تعیین قهرمان این دوره از رقابت ها صعود می کنند.

گفتنی است، در تیم عمران پویش کردستان سوران الله مرادی، مبین زیبالقا، هومن کرباسی، هومن میرزایی، هیمن میرزایی، فردین امانی، پژمان سکونتی، سالار رنگ آمیز، امیرحسین کاردان مقدم، رضا جعفری، محسن گلستانی، مبین نوروزی، محمدرضا درقدمی، ابوالفضل لرستانی، عباس حسینی، محمد حاجی بابایی، حسن ناصری، علی شمس، امین شهریاری حضور دارند که به مربیگری مرتضی هاشمی و حمیدرضا کردی به مصاف حریفان خود می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز