امام جمعه خرم آباد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود/آینده و پیشرفت انقلاب اسلامی بستگی به جوانان دارد/جوانان باید حافظ انقلاب اسلامی باشند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۵:۱۵
کد خبر: ۸۱۲۸۷۵
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود/آینده و پیشرفت انقلاب اسلامی بستگی به جوانان دارد/جوانان باید حافظ انقلاب اسلامی  باشند
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: حادثه تروریستی زاهدان نشانه سردرگمی ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه ،اظهار کرد: استکبار جهانی و ایادی آنان پس از خلق حماسه با شکوه راهپیمایی 22 بهمن از سوی مردم دچار سردرگمی شدند وبه دنبال این بودند که این شکوه و عظمت را از دید مردم جهان منحرف کنند  لذا دست به یک اقدام کور زدند و تعدادی از پاسداران عزیز که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی بودند را مورد هدف قرار دادند و آنها را به شهادت رساندند.

او با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی باید  بدانند مکتب و ملت ما پرورش یافته مکتب حسینی(ع) است،افزود:ملت ما  شهادت را مایه افتخار می‌داندوگرچه از دست دادن سرمایه‌های عظیم برای ما دشوار است، اما دشمنان بدانند به حول و قوه الهی، سپاه قدرتمند ما خون شهیدان را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام آن‌ها را خواهند گرفت.

آیت الله میر عمادی با اشاره  به 29 بهمن ماه و سالروز قیام مردم تبریز که به مناسبت چهلم شهدای 19 دی قم انجام شده بود ،خاطر نشان کرد: ارزش این حادثه به شجاعت، موقع‌شناسی و اقدام به‌موقع مردم تبریز مربوط می‌شود که در واقع غیرت دینی و اقدام به‌موقع درس این قیام است یعنی  اینکه جایی که باید به صحنه بیایند آمدند.

او درادامه با اشاره به سالروز وفات ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا با بیان اینکه  ام البنین به عنوان بزرگ بانوی اسلام، مادر چهار شهید، همسر امام علی(ع) بود و فرزندان شجاع پرورش داد،تصریح کرد: مادران و همسران شهدا حماسه‌سازان انقلاب اسلامی ایران هستند و صبر، استقامت و رشادت آن‌ها جای تکریم و تجلیل داردمبادا آنها را فراموش کنیم .

آیت الله میرعمادی  با اشاره به سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس ،ادامه داد: روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه قرار داشته و دارد بنابراین نباید مجاهدت و مبارزات روحانیت را فراموش کنیم  وهمه کسانی که به دنبال ارزش ها و آرمان های انقلاب حرکت کرده اند این امر را مورد توجه قرار دهند.

خطیب نمازجمعه خرم آباد ضمن اشاره به حضور باشکوه وبی نظیر مردم در راهپیمایی 22بهمن  گفت: این حضور مردم چشم جهانیان را به تعجب واداشته است، دنیا تعجب کرده که این مردم اینچنین به صحنه آمده اند راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود وزمانی که خبرنگاران اخبار راهپیمایی را مخابره می‌کردند دنیا و سیاستمداران انگشت حیرت به دهان گرفته که که مردم پس از 40سال تحمل سختی، مشکلات، گرانی و بیکاری به صحنه آمده اند.

اواضافه  کرد:از سوی دیگر این راهپیمایی یک پیام برای دشمنان بود، حضور مردم در این راهپیمایی شکست دیگر برای آمریکا و استکبار جهانی بوده است و همه توطئه ها و نقشه های آمریکا نقش بر آب شد.

آیت الله میرعمادی  با بیان اینکه مردم در این راهپیمایی عملکرد برخی از مسئولان را از انقلاب، نظام و رهبری جدا کردند ،تصریح کرد: مردم ناکارآمدی و اهمال‌کاری برخی از مسوولان را می‌بینند و می‌دانند برخی از مسوولان اصلاً به فکر مردم نیستند، اما حساب این‌ها و گلایه‌مندی از عملکرد مسوولان را با مسئله نظام و انقلاب جدا کردند که نشان دهنده بصیرت مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در 40سالگی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه  مقام معظم رهبری در این بیانیه افق آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کردند،تاکید کرد: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است و ابعاد و زوایای گوناگونی دارد.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: مخاطب اصلی این بیانیه  مردم و جوانان هستند، زیرا آینده و پیشرفت انقلاب بستگی به جوانان دارد و این جوانان هستند که باید حافظ انقلاب باشند همچنین  آمادگی برای ظهور و طلوع ولایت امام زمان(عج) و تمدن سازی برای آرمان های انقلاب اسلامی است ازاهداف این بیانیه است .

امام جمعه خرم آبادبااشاره به این جمله مقام معظم رهبری ((شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است)) ،خاطر نشان کرد:این جمله مقام معظم رهبری جمله پرمزی است و باید این جمله را با آب‌طلا نوشته و سردر هر اداره نصب کنند چون مشروعیت هر مسئول و مقامی در جمهوری اسلامی به طهارت اقتصادی آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز