امام جمعه اردبیل:

بیانیه رهبری سند ارزشمند مدیریت کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۸۱۲۸۹۵
بیانیه رهبری سند ارزشمند مدیریت کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بیانیه اخیر مقام معظم رهبری سند ارزشمند مدیریت کشور است و مسئولان باید آن را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش برنا،، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: در این بیانیه قواعد و رموز پیشرفت، ترقی به صورت علمی و جامع بیان شده و دولتمردان باید بند بند آن را نصب العین خود قرار داده و عملیاتی کنند.
وی بیانیه تاریخی رهبر انقلاب را بعنوان گام دوم انقلاب ،جامع ترین و علمی ترین نقشه راه برای آینده و تصویری بسیار شایسته از 40 سال گذشته برشمرد.
امام جمعه اردبیل همچنین با تقدیر از حضور حماسی و پرشکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: با اینکه انقلاب اسلامی خود یک پدیده است اما مهم تر از این پدیده مقاومت 40 ساله ملت بزرگ ایران با وجود شدیدترین فشارها و بحران ها است. 
او با بیان اینکه این همه فشار اگر بر هرملتی تحمیل می شد اکنون تسلیم شده بود، اضافه کرد: به لطف خدا با افزایش فشار دشمنان مقاومت مردم ایران بیشتر شده و حضور ملت در صحنه های انقلاب افزایش می یابد.
وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان بدانند اهانت، تهدید، فشار و زخم زدن به عرق ملی و غیرت دینی و دعوت به بردگی ملت ایران همیشه نتیجه عکس خواهد داد چرا که شان و منزلت ملت مردم کشورمان بسیار بالاتر از این گونه ادبیات فرعونی است.
آیت الله عاملی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی بویژه آمریکا هنوز با گذشت این همه سال ملت ایران را نشناخته و در محاسبات خود خطا و اشتباه می کنند، ادامه داد: اجتماع عظیم مردم ایران در 22 بهمن در واقع یک رفراندوم کامل و رای به تمام بندهای قانون اساسی بود.
خطیب جمعه اردبیل گفت: این اجتماع ثابت کرد که انقلاب صاحب دارد و صاحب اصلی آن هم ملت است و آمریکا و اذناب او در جنگ عظیم تبلیغاتی و روانی کاملا شکست خورده اند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تقدیر از مردم جمهوری آذربایجان افزود: آنها با حساسیت فراوان پیگیر حضور ملت ایران در صحنه بودند و بابت حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با تماس تلفنی و از طریق شبکه های اجتماعی تشکر می کردند که بیانگر این است که ارزش های انقلاب از مرزها فراتر رفته است.
وی با تسلیت حادثه خونبار بلوچستان بیان کرد: امروز معلوم می شود اگر جوانان و رزمندگان اسلام در سوریه با تکفیری ها مقابله نمی کردند و پای داعشی ها که با دستور آمریکا و عربستان آن فاجعه را آفریدند به ایران می رسید چه جنایات ها که نمی کردند.
عاملی اضافه کرد: حضور فرزندان غیور ایرانی در سوریه در واقع دفاع از امنیت کشورمان بود ولی دشمنان ایران جنگ روانی راه انداخته اند تا به نسل جدید القا کنند که حضور ایران در سوریه در مسیر توسعه طلبی بوده است.

 

نظر شما