دمای هوای استان از فردا کاهش می یابد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۱:۴۱
کد خبر: ۸۱۳۰۳۲
دمای هوای استان از فردا کاهش می یابد
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای هوا در استان از فردا یکشنبه همراه با وقوع بارشهای رگباری آغاز می شود و تا پایان هفته، دمای هوای خراسان رضوی به میزان 13 درجه کاهش می یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریدون سنگچولی روز شنبه  گفت: این روند کاهش دمای هوا تدریجی است و تا چهارشنبه هفته کنونی به کمترین حد خود می رسد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 16 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا یکشنبه به 12 درجه سلسیوس می رسد و پیش بینی می شود بیشینه دمای هوای مشهد در روز چهارشنبه این هفته تا سه درجه سلسیوس کاسته شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران هم که از شب گذشته به صورت پراکنده در استان آغاز شده است به صورت متناوب تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

سنگچولی افزود: این بارشها بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوبی استان را در بر می گیرد و بیشترین بارشها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته تایباد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای 17 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

سنگچولی گفت: طی این مدت بیشترین شدت وزش باد هم در بردسکن با سرعت 47 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز