نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس:

برای اخذ مجوز ایجاد بندر چوب در استان گلستان مصمم هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۱۳۰۶۳
برای اخذ مجوز ایجاد بندر چوب در استان گلستان مصمم هستیم
نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر اخذ مجوز یک بندر اختصاصی چوب در غرب استان هستیم. وزیر جهاد کشاورزی موافق این موضوع هستند و جلسات زیادی در این راستا تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رامین نورقلی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طی دو سال آینده در شهر گمیشان آب شیرین کن به بهره برداری خواهید رسید و مشکل مردم این مناطق برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: در موضوع مسائل ورزشی در بخش زیرساخت ها وارد شدیم. زمین فوتبال شهرستان کردکوی بیش از 15 سال رها شده بود و با همکاری سازمان تجهیز و نوسازی تا پایان سال این پروژه تکمیل می شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه هنوز در صنعت خودرو سازی نتواستیم کامل شویم، گفت: صنعت خودرو نیروی کار بسیار فراوانی دارد. در صنعت قطعه سازی پیشرفت خوبی بدست آوردیم.

نورقلی پور خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی مصوب شد که بهره برداری از چوب جنگل های شمال به مدت 10 سال متوقف شود. لذا در حال حاضر برای تامین نیاز کشور بنا داریم چوب را به صورت تنه وارد کنیم و به همین دلیل به دنبال ایجاد بندر اختصاصی چوب در استان هستیم.

نماینده مردم غرب استان  گلستان در مجلس بیان کرد: برای اینکه بتوانیم خلیج گرگان را احیا کنیم با سازمان دریانوردی سواحل استان مذاکره کردیم تا لایروبی انجام شود. امیدواریم بتوانیم اختصاص اعتبار بسیار خوبی برای لایروبی ورودی خلیج گرگان صورت گیرد تا این خلیج احیا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز