معاون آموزش، پژوهش و فناوری ‌جمعیت هلال احمر استان اردبیل

دوره آموزشی ضمن خدمت آمادگی در برابر مخاطرات در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۷:۱۰
کد خبر: ۸۱۳۰۸۰
دوره آموزشی ضمن خدمت آمادگی در برابر مخاطرات در اردبیل برگزار می‌شود
معاون آموزش، پژوهش و فناوری ‌جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت آمادگی در برابر مخاطرات ویژه ‌کارکنان این جمعیت خبر داد.

به گزارش برنا، نصراله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری ‌جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این دوره بر اساس تقسیم بندی معاونت ها و حوزه ها به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود: روز اول این دوره آموزشی با حضور کارکنان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری با حضور ۲۵ نفر برگزار شد.
باقری ادامه داد: در مرحله دوم کارکنان خزانه داری، معاونت جوانان و داوطلبان با حضور ۲۵ نفر و مرحله سوم هم برای کارکنان مدیریت، معاونت امداد و نجات و نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استام با ۲۵ نفر برگزار می شود.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این دوره در مجموع برای ۷۵ نفر برگزار می شود، ادامه داد: این دوره ۸ ساعت بوده و با هدف افزایش آمادگی کارکنان در برابر مخاطرات برگزار می شود.

 

این مسئول اضافه کرد: ضرورت آمادگی در برابر مخاطرات، آشنایی با مخاطرات طبیعی و اقدامات لازم در آن ها، آشنایی با مخاطرات انسان ساخته و اقدامات لازم در آن ها و فعالیت های عملی و تمرین مربوط به مباحث از سرفصل های این دوره است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز