مدیر موسسه سپهر فردای آبیدر در گفت و گو با برنا:

دومین دوره استارتاپ ویکند سپهر نو در سنندج برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۳۱۸۰
دومین دوره استارتاپ ویکند سپهر نو در سنندج برگزار می شود
مدیر موسسه سپهر فردای آبیدر از برگزاری دومین دوره استارتاپ ویکند سپهر نو در سنندج خبرداد و گفت: علاقه مندان تا پنجم اسفند مهلت دارند برای شرکت در استارت آپ در سایت ثبت نام کنند.

مارال پیرظهیری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ از برگزاری دومین دوره استارتاپ ویکند سپهر نو در سنندج خبرداد و گفت: موسسه سپهر فردای آبیدر در راستای کارآفرینی و اشتغال برای جوانان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان دومین دوره استارتاپ ویکند سپهر نو را در سنندج برگزار می کند.

مدیر موسسه سپهر فردای آبیدر عنوان کرد: این رویداد به مدت سه روز در مرکز سنجش فنی و حرفه ای استان کردستان در سنندج برگزار شده و شرکت کنندگان باید در راستای رفع نواقص ایده های خود تلاش کنند.

وی گفت: در روز اول این استارتاپ شرکت کنندگان ایده های خود را به اشتراگ گذاشته تا اعضا به ایده های بهتر رای دهند.

پیرظهیری گفت: پس از رای گیری صاحبان ایده ها باید تیم کاری خود را متشکل از اعضا شرکت کننده در استارتاپ تشکیل دهند و بتوانند با بازار یابی درست آنها مجاب به حضور در تیم کنند.

مدیر موسسه سپهر فردای آبیدر اظهار داشت: در روز دوم این رویداد تیم های تشکیل شده باید نواقص ایده ها را به کمک مربیان حاضر در استارتاپ رفع کنند تا در روز سوم ایده خود را برای جلب اعتماد داوران تشریح کنند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در استارتاپ ویکند سپهر نو تا پنجم اسفند ماه برای ثبت نام مهلت دارند، گفت: جلسات توجهی پیش از استارتاپ نیز چند روز قبل از رویداد در دانشگاه آزاد و دانشگاه کردستان برگزار می شود که علاقه مندان برای کسب اصلاعات بیشتر و ثبت نام باید به سایت استارتاپ ویکند به آدرس www.swsepehr.ir مراجعه کنند.

پیرظهیری تاکید کرد: موضوع ایده ها در این استارتاپ آزاد بوده و محدودیت سنی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد.

وی گفت: به ایده های برتری که از سوی داوران انتخاب شوند از سوی موسسه سپهر فردای آبیدر به ترتیب 12، هشت و پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مدیر موسسه سپهر فردای آبیدر عنوان کرد:اسپانسر هایی نیز در این برنامه حضور دارند تا در صورت اعتماد به ایده ها بر روی آنها سرمایه گذاری کنند.

موسسه فرهنگی، اجتماعی، خیریه سپهر فردای آبیدر در حدود سه سال فعالیت خود بیش از 50 برنامه فرهنگی را در کردستان برگزار کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز