استاندار هرمزگان:

۴۰ طرح در هرمزگان با حضور روحانی به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۷:۱۳
کد خبر: ۸۱۳۱۹۷
۴۰ طرح در هرمزگان با حضور روحانی به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار هرمزگان گفت: 40 طرح اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال در سفر 2 روزه رییس جمهور (28 و 29 بهمن ماه جاری) در این استان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فریدون همتی»، استاندار هرمزگان، روز شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: این طرح ها در حوزه پالایش نفت ستاره خلیج فارس، نفت بندرعباس، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

وی ضمن تشریح برنامه های سفر رییس جمهور در روزهای یکشنبه و دوشنبه تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان می شود و در ورزشگاه تختی این شهرستان با مردم غرب هرمزگان دیدار مردمی دارند.

استاندار هرمزگان یادآورشد: بعد از ظهر یکشنبه نیز مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ارتقای توسعه کمیت و کیفیت پالایش نفت بندرعباس بهره برداری می شود.

وی، شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان در یکشنبه شب را از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان اعلام کرد.

همتی یادآورشد: روز دوم سفر رییس جمهوری به هرمزگان نیز با بهره برداری از طرح های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز