کشف ۳۰ تن ترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر!

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۷:۱۵
کد خبر: ۸۱۳۲۲۱
کشف ۳۰ تن ترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر!
فرمانده انتظامی استان از کشف 30 تن ترقه و مواد محترقه قاچاق از یکدستگاه کانتینر به ارزش 30 میلیارد ریال در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عزیزالله ملکی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق مواد محترقه از مبادی رسمی به مقصد استان های شمالی و مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند..

وی ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد محترقه به همراه شخصی که در امر خروج این محموله کانتینری نقش اصلی را ایفا می کرد، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت های غیر محسوس مشخص شد کامیون مورد نظر به یک انبار در بندرعباس وارد شده و با فک پلمب و جابجایی کانتینرها ، قصد خروج از استان به سمت استان های مرکزی کشور را دارد که با سرعت عمل مأموران، کامیون متوقف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودرو، مقدار 30 تن انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و ممنوعه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط و راننده خودرو دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان تاکنون 4متهم در این زمینه دستگیر شده اند و میزان مواد محترقه بیش از 25 میلیون عدد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز